Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το παράπονο του προς την ΚΟΠ εκφράζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Ερμής Αραδίππου.

«Βλέπουμε την ομοσπονδία να είναι εχθρική προς το σωματείο μας. Με λύπη διαπιστώνω ότι η ομάδα μας δεν τυγχάνει της ίδιας αντιμετώπισης σε σχέση με άλλες ομάδες.

Δεν είναι σκοπός μας να έρθουμε σε αντιπαράθεση με την ομοσπονδία, αλλά θα θέλαμε να μας αντιμετωπίζουν ισότιμα».