Δηλώσεις του εκπροσώπου τύπου της Ανόρθωσης Δημήτρη Χριστοφόρου στον super sport fm 104.00 για τη διαιτησία του χθεσινού ντέρμπι.
".... έχουμε απορίες και θέλουμε να τις εκφράσουμε. Στην φάση που δόθηκε το πέναλτι, έχουμε απορίες για συγκεκριμένα σημεία. Η ΚΟΠ είχε ενημερώσει πως θα δίνονται εξηγήσεις για τους λόγους που έχουν παρθεί συγκεκριμένες αποφάσεις στο VAR. Εκτός από την πρώτη φορά που έγινε αυτό, δεν έχει συμβεί ξανά κάποια τέτοια ενημέρωση. Όπως το πέναλτι με την Πάφο που έγινε οφσάιντ, όπως και χθες με το πέναλτι που δόθηκε και γιατί δεν είδε όλη τη φάση ώστε να έχει ολοκληρωμένη τη φάση, όπου προηγήθηκε επιθετικό φάουλ στον ποδοσφαιριστή μας. Πιστεύουμε πως παραπλανήθηκε ο διαιτητής καθώς δεν την έδειξαν από το VAR όλη τη φάση, αλλά μόνο τη φάση που η μπάλα χτυπάει στο έδαφος και μετά στο χέρι του ποδοσφαιριστή μας".