Δείτε όσα είπαν οι πρόεδροι των ομάδων, Κώστας Χριστοδούλου(Καραβίδας) και Κίκης Φιλίππου μετά το τέλος του αγώνα Εθνικός Άχνας – Δόξα.
Αναλυτικά όσα είπαν:
Κίκης Φιλίππου:''Για μας τώρα ξεκινά το πρωτάθλημα. Για μας το χτύπημα του ιού ήταν πολύ γερό. Είναι το 2ο παιχνίδι που παίζουμε με όλους τους ποδοσφαιριστές. Έδωσαν ότι είχαν και δεν είχαν. Η καταδρομή συνεχίζεται. Τέτοια ατυχία δεν την θυμάμαι.
Θέλω να πω και κάτι άλλο. Σ’ ένα παιχνίδι γίνονται λάθη. Έχει πληρώσει πολλά λεφτά η ομοσπονδία. Δεν μπορώ να τους δικαιολογήσω. Αυτό το εγχείρημα με το VAR, αν αρχίσαμε να το καταστρέψουμε να μας το πουν. Αν είναι όπως είδαν τα μάτια μου δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει. Υπήρχε μια φάση που είδα από το γήπεδο. Δεν θα κλείσω το στόμα μου ότι και να συμβεί.
Σας το λέω πως δεν θα πέσουμε. Αν πέσουμε θα πέσουμε γονυπετείς''
Κώστας Χριστοδούλου(Καραβίδας): ''Θα ήθελα να συγχαρώ την ομάδα του Εθνικού που έδειξε ότι είναι μια καλή ομάδα. Ήταν ανώτερος μας, είχε τέσσερα δοκάρια αλλά καταφέραμε να πάρουμε σημαντική νίκη. Εύχομαι και ελπίζω να συνεχίσει έτσι ο Εθνικός και δεν έχει να φοβηθεί τίποτε. Έχουμε ξεφύγει αρκετά από το β’ γκρουπ είναι αλήθεια. Σήμερα κάναμε το χειρότερο μας παιχνίδι αλλά πήραμε τη νίκη. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, Έρχεται αύριο ο Μπουλότ στην Κύπρο για μεταγραφή. Θέλουμε να κάνουμε ακόμα καλύτερη τη Δόξα γιατί το περσινό πάθημα μας έγινε μάθημα. Αν μας έλεγε κάποιος ότι θα είχαμε 20 βαθμούς δεν θα το πιστεύαμε. Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι. Θέλω να ευχηθώ στον φίλο μου, Κίκη Φιλίππου καλή συνέχεια''