Έκκληση προς την ΚΟΠ όπως αναβάλει τα παιχνίδια του Ολυμπιακού με Δόξα και ΑΕΛ κάνει ο Χριστόφορος Τορναρίτης μέσω ανάρτησης τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αναλυτικά:
Καλημέρα
Σήμερα διαπιστώθηκε ακόμη ένας ποδοσφαιριστής μας Κατηγορίας Α’ θετικός στον COVID 19.
Φτάσαμε στα 8 κρούσματα από τους 19 Κατηγορίας Α που έχουμε δηλωμένους .
Ελπίζω πως η ΚΟΠ εν σοφία της να μας συμπεριφερθεί με τον ίδιο τρόπο που θα συμπεριφερθεί και με το ΑΠΟΕΛ με βάση την αναλογία των δηλωθέντων ποδοσφαιριστών .
Το θεωρώ εγκληματικό να αγωνιστούμε στης 24/12 με την Δόξα και την 28/12 με την ΑΕΛ.
Το σημερινό κρούσμα την Τετάρτη έδειχνε αρνητικό! Πιθανό να βρεθούν και αλλά στη συνέχεια .
Το πιο ορθό και θα το ζητήσουμε είναι να αναβληθούν και οι δυο αυτοί αγώνες .