Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Πολλά παράπονα εκ μέρους της ΑΕΛ για την διαιτησία μετά την ισοπαλία με τη Σαλαμίνα και την χρήση του VAR. Οι δηλώσεις του Θεόδωρου Αντωνίου, στην Cytavision...

«Είναι αλήθεια ότι κάναμε μια καλή εμφάνιση. Απόψε βρεθήκαμε αντιμέτωποι με το VAR. Η ΚΟΠ επένδυσε πολλά χρήματα για να το φέρουμε και να διορθώνουμε τα λάθη των διαιτητών. Ζήσαμε ένα παιχνίδι πίσω από τα πλήκτρα που καθορίζει αποτελέσματα.

Όταν ο διαιτητής πάει βλέπει την φάση και δεν καταλαβαίνει τι βλέπει είναι τραγικό. Αυτά τα χρήματα που δώσαμε για το VAR μπορούσαν να αξιοποιηθούν με καλύτερο τρόπο τελικά. Σίγουρα δεν ήταν κόκκινη κάρτα, είναι μια φάση στην οποία άντε να ήταν κίτρινη, σε καμιά περίπτωση κόκκινη.

Στην ισοφάριση υπάρχει χέρι, αφήνουν να συνεχιστεί κερδίζει φάουλ η Σαλαμίνα, και στην εξέλιξη της φάσης υπάρχει φάουλ στον Αβραάμ, και ενώ περιμένει ότι θα ασχοληθούν και θα δουν την φάση, τελικά το γκολ μετρά κανονικά. Θα έχει ενδιαφέρον πως θα είναι τα E-MAIL αυτή την βδομάδα. Η ΑΕΛ έδειξε ότι είναι πολύ καλή ομάδα και μας σταμάτησε το VAR, κανένας άλλος.

Ήρθαμε για να κάνουμε το παιχνίδι μας, να παίξουμε επιθετικά και καθαρά, αλλά δυστυχώς από εκείνη φάση το παιχνίδι άλλαξε, οι παίκτες ήταν καλύτεροι και με 10, συγχαρητήρια στους παίκτες, δεν θα το βάλουμε κάτω. Η ΚΟΠ πρέπει να αναθεωρήσει την ιστορία του VAR, κρίμα τα λεφτά που δαπανήσαμε».