Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο προπονητής της Ομόνοιας μεταξύ άλλων, τόνισε πως θα είναι δύσκολο το παιχνίδι με τη Δόξα.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:

 Για το παιχνίδι με τη Δόξα: "Έχουμε μπροστά μας ένα δύσκολο παιχνίδι. Στα χαρτιά είμαστε το φαβορί, αλλά πρέπει να το αποδείξουμε και στο γήπεδο. Θέλουμε μεγαλύτερη προσπάθεια από το πρώτο ημιχρονο με το Παραλίμνι για να πάρουμε τους βαθμούς. Ελπίζω πως παρά τα προβλήματα θα είμαστε σε θέση να το καταφέρουμε".

Για το αν θα επηρεάσει ο αποκλεισμός της Δόξας από το κύπελλο: "Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Είναι άλλη διοργάνωση. Όταν παίζεις με μικρές ομάδες είναι δύσκολο να κερδίσεις γιατί κάνουν καλή άμυνα, με 10-11 παίκτες. Δεν μας απασχολεί ο αποκλεισμός, ούτε το 1-2 μήνες πρόστιμο".

Για το επιθετικό πρόβλημα: "Είναι μεγάλη συζήτηση και προσπαθώ να αποφεύγω αυτές τις συζητήσεις. Η Ομόνοια είναι καταδικασμένη να κερδίζει όλα τα παιχνίδια είτε είναι δέκα μπροστά είτε δέκα πίσω. Με καλό ποδόσφαιρο μάλιστα για να ικανοποιήσει το κόσμο της. Δεν θέλω να ανοίξω συζήτηση αν είναι δυνατό ή όχι. Καταθέτω αυτές τις απόψεις στι διοίκηση και προσπαθούμε να τα βλέπουμε μαζί".

Για την πίεση που υπάρχει από τη στιγμή που η Ομόνοια απέχει δέκα βαθμούς από την κορυφή: "Eίμαστε η Ομόνοια και η πίεση πάντα υπάρχει. Είστε εδώ χρόνια, τα ξέρετε καλύτερα από εμένα. Είτε είσαι δέκα βαθμούς μπροστά είτε πίσω πρέπει να κερδίζεις. Δεν υπάρχει κάποια άλλη πίεση".

Για το αν περιμένει παρόμοιο παιχνίδι όπως αυτό με την ΕΝΠ: "Περιμένω κλειστή άμυνα, κόντρα επιθέσεις. Αυτό που έπαιξε χθες η Αναγέννηση απέναντι στη Δόξα".

Για το αν υπάρχουν νεαροί παίκτες από τις Ακαδημίες που μπορούν να παίξουν, ειδικότερα τώρα που υπάρχουν και αρκετές απουσίες: "Υπάρχουν παίκτες και στη δεύτερη και στην τρίτη ομάδα που μπορούν να βοηθήσουν. Το ζητούμενο είναι να αποδεχθείτε όλοι οι δημοσιογράφοι, ότι μπορούν να δώσουν και τα μικρά παιδιά. Είδα παίκτες που είναι αξιόλογοι και για την εθνική. Οπότε πρέπει να βάλετε κι εσείς τα θετικά μπροστά, να προωθήσετε και εσείς κάποια παιδιά".

Για την εντυπωσιακή παρουσία του κόσμου της Ομόνοιας στον αγώνα με την ΕΝΠ: "Όποιος γνωρίζει τον κόσμο της Ομόνοιας, καταλαβαίνει. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι".

Για την αποχώρηση Παβίσεβιτς: Κατ'  αρχήν για μένα δεν υπάρχει βασικός και μη βασικός. Όλοι βασικοί είναι στο ρόστερ. Όταν το αποφασίσω να παίξουν, βασικοί είναι. Είναι ένα ρόστερ που παίζει ένα χρόνο στο πρωτάθλημα και η χημεία βρίσκεται από τη διάθεση, τη ψυχολογία και τα παιχνίδια. Είναι επαγγελματιες, δεν υπάρχει βασικός ή όχι. Είμαστε μια ομάδα, όλοι μαζί παίρνουμε αποφάσεις. Έφυγε με συγκατάθεση όλων μας".