Ο προπονητής της Νάπολι ήταν αρκετά εκνευρισμένος και είπε: «Στην Αγγλία και στην Σκωτία, οι παίκτες λένε... f@@@ off στους διαιτητές συνέχεια. Αλλά μόνο στην Ιταλία αποβάλλονται» τόνισε για το περιστατικό με την κόκκινη κάρτα που δέχθηκε ο Ινσίνιε μετά το πέναλτι που κέρδισε η Ίντερ.
«Όταν ήμουν παίκτης, όταν ήταν ακόμα άθλημα, ο διαιτητής έπρεπε να δείξει λογική και να καταλάβει πως μετά από ένα αμφισβητούμενο πέναλτι, ένας παίκτης μπορεί να του πει... f@@@ off και αυτός να κάνει πως δεν άκουσε. Δεν μπορείς να αφήσεις μία ομάδα με δέκα παίκτες γι΄αυτό. Δεν το είπε καν μπροστά του με επιθετική διάθεση».
sdna.gr