«Όπως όλοι ξέρουμε παίζουμε με την Αγία Νάπα τη Δευτέρα. Θα είναι ένα σημαντικό παιγνίδι για εμάς. Παίζοντας στην έδρα μας δεν θα ήταν πρόβλημα αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να παίζουμε το παιγνίδι που κάναμε μέχρι τώρα, βλέποντας τον κάθε αγώνα ξεχωριστά και να παίρνουμε τα αποτελέσματα.
Για την Αγία Νάπα είναι ένα σημαντικό παιγνίδι γιατί είναι στον πάτο του βαθμολογικού πίνακα. Γι αυτό και νομίζω θα είναι δύσκολος αγώνας για εμάς, αλλά φυσικά θα έχουμε το πλεονέκτημα αν κάνουμε το παιγνίδι μας και δεν θα είναι πρόβλημα να πάρουμε του 3 βαθμούς και να συνεχίσουμε όπως κάναμε μέχρι τώρα.
Οι οπαδοί μας είναι εξωπραγματικοί. Τους χρειαζόμαστε μέχρι το τέλος της σεζόν.
Εγώ προσωπικά αισθάνομαι καλύτερα συγκριτικά με την αρχή της σεζόν. Νομίζω παίζοντας σε όσους περισσότερους αγώνες μπορώ, θα καταφέρω να φτάσω στο ψηλότερο μου επίπεδο το συντομότερο δυνατό».