Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στον Super Sport FM μίλησε ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Σαλαμίνας Δημήτρης Λάζος για όλα τα θέματα των «ερυθρολεύκων».

Η θέση για το αίτημα του ΑΠΟΕΛ: «Ήμασταν ξεκάθαροι από την πρώτη στιγμή. Όταν προέκυψαν τα πρώτα κρούσματα και ήταν στην ομάδα μας που το πέρασε πολύ διαφορετικά. Ήμασταν η διαφορετική ομάδα που το Υπουργείο μας έκλεισε το προπονητικό κέντρο και μας απαγόρευσε να προπονούνται ακόμη και οι παίκτες που ήταν αρνητικοί. Είχαμε ευχηθεί να μην προκύψει το ίδιο σε άλλη ομάδα, και είχαμε πει ότι η Νέα Σαλαμίνα θα είναι δίπλα της για να την στηρίξει. Για να είμαστε δίκαιοι, το αίτημα του ΑΠΟΕΛ ήταν δίκαιο. Όμως η Νέα Σαλαμίνα και ο Εθνικός έχουν υποστεί μια αδικία και πρέπει η Εκτελεστική Επιτροπή της ΚΟΠ να βρει τους τρόπους να αποκατασταθεί αυτή η αδικία. Τρέχαμε μέχρι και την τελευταία στιγμή να τυπώσουμε φανέλες για τους μικρούς μας παίκτες να αγωνιστούν. Θεωρούμε ότι θα βρεθούν οι τρόποι για αποκατάσταση αυτής της αδικίας, δεν γνωρίζω πως, αυτά είναι θέματα που θα τα δει η ΚΟΠ. Το σωστό ήταν από εμάς να δεχθούμε το αίτημα του ΑΠΟΕΛ ως δίκαιο. Η κατάσταση έχει ξεφύγει και πρέπει να αντιμετωπίζεται με κάθε τρόπο».