Σύμφωνα με πληροφορίες που είδα απόψε το φως της δημοσιότητας, ο ΑΠΟΕΛ ζήτησε από την Εκτελεστική Επιτροπή της ΚΟΠ, όπως αναβληθούν όλοι οι αγώνες που του απομένουν μέσα στο 2020.
Αυτή η απόφαση πάρθηκε από τους γαλαζοκίτρινους, καθώς έχουν προσβληθεί από τον κορωνοϊό συνολικά 24 μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος της ομάδας και όπως τονίζεται δεν μπορεί να παραταχθεί εντεκάδα σε επίσημο αγώνα.
Στην επιστολή του μάλιστα ο ΑΠΟΕΛ τονίζει ότι μετά το διάταγμα της κυβέρνησης για αναστολή των ομαδικών προπονήσεων για άτομα κάτω των 18 ετών, δεν μπορεί να ανεβάσει ποδοσφαιριστές από την ομάδα νέων στην πρώτη και να προπονηθούν.
Όσον αφορά τους αγώνες που ζητάει αναβολή ο ΑΠΟΕΛ, είναι αυτοί με την ΑΕΛ στις 23 Δεκεμβρίου και την Καρμιώτισσα στις 28 Δεκεμβρίου. Αξίζει να αναφέρουμε ότι μέχρι στιγμής ήδη έχει αναβληθεί ο αγώνας της 14ης αγωνιστικής με την Καρμιώτισσα, με την ΑΕΚ στην 15η αγωνιστική, αλλά και αγώνας για την φάση των 16 του Κυπέλλου Κόκα κόλα με τον Απόλλωνα.