Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δηλώσεις στον Super Sport fm 104.0 παραχώρησε ο προπονητής του Ολυμπιακού, Κώστας Σεραφείμ.

Τι γίνεται στον Ολυμπιακό με τα κρούσματα κορωνοϊού; «Οι θετικοί είναι σε καραντίνα, είμαστε σε συνεχή επικοινωνία και το ευχάριστο είναι ότι δεν έχουν βαριά συμπτώματα, ενώ κάποιοι είναι τελείως ασυμπτωματικοί. Ένας παίκτης είχε πιο βαριά συμπτώματα και ευελπιστούμε να το ξεπεράσουμε όσο πιο ανώδυνα γίνεται»

Είναι πιθανό να αναβληθεί και το ματς με την ΕΝΠ; «Περιμένουμε από την ΚΟΠ να μας ενημερώσει. Δεν θα πω εγώ αν αναβάλλεται ή όχι. Πρώτα από όλα είναι η υγεία των παικτών όχι μόνο της δικής μου ομάδας αλλά γενικότερα. Έχουμε ξεφύγει και δεν ξέρω που θα σταματήσει αυτό το πράγμα. Παρά τα μέτρα αυξάνονται τα κρούσματα αντί να μειώνονται. Φαίνεται ότι δεν συμμορφωνόμαστε και τα βρίσκουμε μπροστά μας».

Τι έγινε με το πρώτο κρούσμα, από αυτό άρχισε η όλη κατάσταση; «Μόλις μας ενημέρωσε για τα συμπτώματα του είπαμε να πάει να κάνει τεστ και βγήκε θετικό. Όταν τον είδα δεν υπολόγισα να είναι θετικός αλλά προληπτικά τον στείλαμε. Μετά βρέθηκαν ακόμα τέσσερις. Την Δευτέρα κάποιοι άλλοι με ενημέρωσαν ότι δεν ήταν καλά, τους έστειλα για τεστ και βγήκαν θετικοί»