Με ραδιοφωνικές του δηλώσεις στον ΣΠΟΡ FM 95.0, ο εκπρόσωπος τύπου του ΑΠΟΕΛ Νεκτάριος Πετεβίνος σχολίασε την επιστολή τη Ομόνοιας προς την ΚΟΠ, χαρακτηρίζοντας όσα γράφονται σε αυτή ως ''αστειότητες και ψέματα''..
Αναλυτικά όσα είπε:
Για την κατάσταση των παικτών που νοσούν αλλά και της υπόλοιπης ομάδας: «Μπορώ να πω πως όλοι όσοι έχουν νοσήσει δεν αντιμετωπίζουν σοβαρά συμπτώματα. Αντιλαμβάνεστε ότι πλέον έχουμε μπει σε μια χρονική περίοδο που κάποια παιδιά, από την Τρίτη 8/12 όλη η ομάδα είναι σε καραντίνα. Αυτό που προκύπτει είναι ότι ακόμη και μετά από αυτό, μέχρι χθες, είχαμε περιπτώσεις που αναμένουμε να πιστοποιηθούν με μοριακό έλεγχο, ότι είναι θετικοί. Όπως γνωρίζετε, αν ακολουθούσαμε κατά γράμμα το πρωτόκολλο, τότε από τις 9/12 θα έπρεπε να κάνουμε προπονήσεις. Αντιλαμβάνεστε τι θα προέκυπτε. Προκύπτουν κρούσματα ενώ είμαστε σε καραντίνα. Δεν έχουμε κατανοήσει πως αυτό που ζούμε είναι η ανεξέλεγκτη κορύφωση της πανδημίας στην Κύπρο. Μετράμε θανάτους και εκατοντάδες κρούσματα. Ο ιός είναι έξω από το σπίτι του κάθε ενός».
Για την επιστολή της Ομόνοιας: «Παραλάβαμε σήμερα την επιστολή της Ομόνοιας, μετά από μέρες που την ζητάμε. Η Ομόνοια δεν είχε το θάρρος να την κοινοποίηση. Είναι μια επιστολή που όπως είπαμε, θα έλεγα πως δεν υπάρχει παράγραφος που να μην συνοδεύεται από ψέμα. Ο εμπνευστής ή ο συγγραφέας της επιστολής, δεν γνωρίζει τι είναι η νόσος. Στα κομμάτια που βγήκαν προς τα έξω και διαβάσατε όλοι, αναφέρεται πως ο ΑΠΟΕΛ έβαλε ποδοσφαιριστή με συμπτώματα σε προπόνηση. Υπάρχει κάποιος που γνωρίζει τα συμπτώματα; Πόνος στους πνεύμονας, πυρετό κτλπ. Λέω αυτά που επηρεάζουν και θα βάλεις σε προπόνηση επαγγελματικής ομάδας; Ο συγγραφές υποστηρίζει πως ο ΑΠΟΕΛ έκανε αυτό το πράγμα. Αντιλαμβάνεστε αν πρέπει να κλάψουμε ή να γελάσουμε με αυτή την κατηγορία; Όλες αυτές οι κατηγορίες έχουν εξαχθεί από πληροφορίες στην Ομόνοια. Όχι από αποδείξεις. Πληροφορίες από τους καφενέδες έχει μπει σε επίσημη επιστολή. Έχουν ήδη απαντηθεί τα ερωτήματα, πριν πάρουμε την επιστολή. Έχουν πιστοποιημένα τεστ, αποδείξεις κτλπ. Ακούγοντας και τα ραδιόφωνα, οφείλετε όλοι οι δημοσιογράφοι να γνωρίζετε το πρωτόκολλο. Όταν υπάρχει κρούσμα σε ομάδα, τότε η ομάδα ενημερώνει την ΚΟΠ. Όποτε εντοπίζαμε κρούσμα, ενημερώναμε την ΚΟΠ, τον υπεύθυνο πρωτοκόλλου. Εκδόθηκε το πρωτόκολλο στις 25/9. Πρέπει να το γνωρίζουμε όλοι».
Για το αν άργησε να ενημερώσει ο ΑΠΟΕΛ: «Υπήρξε θετικό άτομο που κρύψαμε; Αυτό λέει η Ομόνοια. Αντιλαμβάνεσαι ότι όταν κάποιος είναι θετικός, έχει πάει σε δευτερόλεπτο στο Υπουργείο Υγείας. Πώς να έκρυψες κρούσμα; Οι ημερομηνίες είναι εκεί όπως και οι αποδείξεις. Αυτές είναι αστειότητες. Μιλάμε για ανθρώπους που έχουν γράψει επιστολή, καταγγέλλουν χωρίς αποδείξεις κάτι που κάνουν πολύ τον τελευταίο καιρό. Μιλάμε για τις κεφαλές της Ομόνοιας, εμπνέονται και τα αναφέρουν. Παρά το γεγονός πως καταγγέλλουν θέματα ηθικής, ενώ την ίδια ώρα η Ομόνοια έχει παραδεχτεί ότι ο πρόεδρος της δεν κάνει καραντίνα. Είναι απίστευτο αυτό το πράγμα που ακούσαμε. Υπήρξε δημόσια παραδοχή και δεν έχουμε κάνει τίποτα, δεν είπε κανείς τίποτα. Ειδική άδεια που να επιτρέπει και να μπαίνει πρόεδρος και να κάνει ότι θέλει, δεν το ακούσαμε ποτέ».
Για το αν βρέθηκε θετικός ποδοσφαιριστής πριν το παιχνίδι με την Ομόνοια: «Ποδοσφαιριστής της ομάδας ήταν το Σάββατο απύρετος, ήρθε στο προπονητικό κέντρο, δεν ένιωθε καλά όμως και επέστρεψε σπίτι του. Ένιωθε κομμάρα, δεν έκανε προπόνηση. Ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής σαφώς και δεν ήταν στην αποστολή. Την Δευτέρα το πρωί έκανε τεστ γιατί είχε πυρετό. Το αποτέλεσμα του τεστ, εκδόθηκε την ώρα που δημοσιεύτηκε (σ.σ. 18:42 το απόγευμα της προηγούμενης Δευτέρας). Η επόμενη μας ενέργεια, ήταν την επόμενη μέρα, όπως προβλέπεται, να γίνει τεστ σε όλη την ομάδα. Υπάρχει μια λεπτομέρεια που διέφυγε στην Ομόνοια. Την προηγούμενη του αγώνα με την Ομόνοια, πέρασαν από τεστ και όλοι ήταν αρνητικοί. Μετά το ντέρμπι, κάναμε τεστ. Διαγνώστηκαν 10 άτομα θετικά. Ο ΑΠΟΕΛ δεν ακολούθησε όμως το πρωτόκολλο, απομονώσαμε τους ποδοσφαιριστές και τους έφερε μόνο για διαγωνιστικούς ελέγχους. Οι ποδοσφαιριστές μας είναι σε καραντίνα από 8/12. Είχαμε παίκτες που σε τρεις ελέγχους διαγνώστηκαν αρνητικοί, και τώρα ενδέχεται να βγουν θετικοί. Βάση του πρωτοκόλλου, ακολουθήσαμε όλες τις οδηγίες».