Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Λίγο πριν απ’ τη σέντρα του αγώνα της Ομόνοια με την Πάφο παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της Primetel, ο εκπρόσωπος τύπου της Ομόνοιας, Ανδρέας Δημητρίου.. 

Για το θέμα των κρουσμάτων και την επιστολή προς την ΚΟΠ: «Έχετε δίκαιο καταγγείλαμε και ζητήσαμε απ’ την ΚΟΠ και το Υπουργείο Υγείας να εξετάσουν με μεγάλη προσοχή τα όσα έχουμε καταγγείλει σε επιστολή που στείλουμε. Στην επιστολή καταγγέλλουμε τους χειρισμούς που έγιναν από πλευράς ΑΠΟΕΛ τις μέρες που ακολούθησαν των θετικών κρουσμάτων στα γραφεία του ΑΠΟΕΛ, μέχρι την μέρα του αγώνα. Σύμφωνα με όσα πληροφορηθήκαμε από διάφορες πηγές, ποδοσφαιριστής του ΑΠΟΕΛ λίγες μέρες μετά τα κρούσματα από τα γραφεία ποδοσφαιριστής είχε συμπτώματα και δεν είχε απομονωθεί. Σύμφωνα πάντα με όσα έχουμε πληροφορηθεί, ο ποδοσφαιριστής με έλεγχο που έγινε λίγο πριν τον αγώνα, βρέθηκε θετικός. Το ΑΠΟΕΛ δεν ενημέρωσε για το θετικό κρούσμα πριν τον αγώνα και αυτή η συμπεριφορά του έθεσε σε κίνδυνο τους ίδιους τους ποδοσφαιριστές της ομάδας και του προσωπικού. Έθεσε σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία και την υγεία των δικών μας ανθρώπων και έχουμε ήδη 3 κρούσματα αλλά και την αγωνιστική πορεία της δικής μας ομάδας. Θέλουμε να τα ερευνήσουν αυτά και να μας μπουν οι ποινές αν ισχύουν αυτά που λέμε. Επίσης αν δεν ισχύουν καλούμε το ΑΠΟΕΛ να βγει και να πει την πραγματικότητα».

Όσο για τις αιχμές του ΑΠΟΕΛ για τον πρόεδρο της Ομόνοιας, Σταύρο Παπασταύρου..

"Ο πρόεδρος έχει έρθει δύο φορές στην Κύπρο από τη μέρα που ξέσπασε η πανδημία την πρώτη φορά είχε μπει σε περιορισμό  και μέχρι την μέρα που μετακινήθηκε εντός της Κύπρου για να πάει στο παιχνίδι που παίζαμε με την Πάφο είχε υποβληθεί σε 6-7 τεστ κορωνοϊού.

Τη δεύτερη φορά που είχε έρθει στην Κύπρο ο πρόεδρος, εξασφάλισε ειδική άδεια, μέσω της οποίας του επιτρεπόταν να ακολουθεί τα πρωτόκολλα που ακολουθούσε η ομάδα μας. Είχε έρθει για το παιχνίδι του Ολυμπιακού Πειραιώς. Ναι με τεστ. Του επέτρεπε αυτή η ειδική άδεια να ακολουθεί το πρωτόκολλο που ακολουθούσε η ομάδα".

Περισσότερα σε λίγο