Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Η Ομόνοια παρουσιάζει το περιοδικό του αγώνα με την Πάφο το οποίο περιλαμβάνει τις δηλώσεις των Χένινγκ Μπεργκ και Τιάγκο Φερέιρα.

Αναλυτικά:

ΧΕΝΙΝΓΚ ΜΠΕΡΓΚ

Πως περιμένετε το παιχνίδι απέναντι στην Πάφος FC; «Το περιμένουμε δύσκολο όπως όλα τα παιχνίδια μας. Ανυπομονούμε για τον αγώνα και στόχος μας είναι οι τρεις βαθμοί για να δώσουμε συνέχεια στις επιτυχίες μετά τη νίκη κόντρα στον ΑΠΟΕΛ. Μετά το τέλος της Ευρωπαϊκής μας περιπέτειας ο κύριος στόχος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και του κυπέλλου στην Κύρπο».

Πρόσφατα η Πάφος FC προχώρησε σε αλλαγή προπονητή. Πιστεύετε ο τρόπος παιχνιδιού θα είναι διαφορετικός σε σχέση με τα αρχικά στάδια της σεζόν; «Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που αγωνιστήκαμε ξανά απέναντι τους. Οι παίκτες είναι οι ίδιοι με τότε, είναι ποιοτικοί και επικίνδυνοι. Γενικά, η Πάφος είναι μια καλή ομάδα και θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσουμε να πάρουμε τη νίκη. Ίσως τώρα να αγωνίζονται διαφορετικά σε σχέση με την αρχή της σεζόν, όμως η τελική έκβαση του αγώνα θα κριθεί από τη δική μας απόδοση. Θέλουμε να παρουσιαστούμε όσο πιο κοντά γίνεται στο καλύτερο μας επίπεδο και θα δώσουμε συνέχεια στις επιτυχίες».

Η Πάφος έχει φέρει πολύ καλά αποτελέσματα κόντρα σε μεγάλες ομάδες… «Ναι είναι μια ποιοτική ομάδα με επικίνδυνους ποδοσφαιριστές. Πρέπει να είμαστε στο καλύτερο μας επίπεδο για να κερδίσουμε».

Το ευρωπαϊκό ταξίδι ολοκληρώθηκε με τον αγώνα στην Ολλανδία. Ποια είναι τα κέρδη για την ομάδα μας; «Είναι μεγάλη εμπειρία για την ομάδα, τον Σύλλογο και τους ποδοσφαιριστές η παρουσία μας στους ομίλους του Europa League. Κερδίσαμε πολύτιμες εμπειρίες, οι οποίες θα μας βοηθήσουν πάρα πολύ. Ήταν ένα μακρινό ταξίδι από το καλοκαίρι μέχρι τον Δεκέμβριο και η παρουσία μας σε αυτό το επίπεδο μας κάνει όλους περήφανους. Τώρα επικεντρωνόμαστε πως και πως στους επόμενους αγώνες μας. Για να βρεθούμε ξανά σε όμιλο Ευρωπαϊκής διοργάνωσης θα πρέπει να πετύχουμε τον στόχο μας στο πρωτάθλημα».

ΤΙΑΓΚΟ

Πως περιμένεις το παιχνίδι απέναντι στην Πάφο; «Όταν κερδίσαμε το ΑΠΟΕΛ ο προπονητής ήρθε στα αποδυτήρια και μας είπε: Επιστρέψαμε! Οπόταν η ΟΜΟΝΟΙΑ έχει επιστρέψει μετά τα παιχνίδια που δεν μπορέσαμε να κερδίσουμε. Ξεχάσαμε ήδη τον αγώνα με την Αϊντχόβεμ και επικεντρωνόμαστε στον αγώνα με την Πάφο. Αυτό το παιχνίδι είναι πολύ σημαντικό και πρέπει να κερδίσουμε τους τρεις βαθμούς για να πλησιάσουμε τις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας».

Η Πάφος είναι μια ανταγωνιστική ομάδα και βρίσκεται κοντά μας στον βαθμολογικό πίνακα. Ποια πιστεύεις θα είναι τα κλειδιά για τη νίκη; «Πάντα τα παιχνίδια απέναντι στην Πάφο δεν είναι εύκολα. Κάθε χρόνο η Πάφος έχει ποιοτικούς και επικίνδυνους ποδοσφαιριστές. Είναι μια καλή ομάδα και πρέπει να παρουσιαστούμε συγκεντρωμένοι. Είχαμε λίγες μέρες να προετοιμαστούμε για τον αγώνα και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε τη Δευτέρα για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς στην έδρας μας».

Βλέπουμε ότι παιχνίδι με παιχνίδι οι εμφανίσεις σου είναι όλο και καλύτερες. Αυτό νιώθεις και εσύ; «Ναι, το μιλήσαμε και με τον προπονητή. Όταν επέστρεψα από τον Covid-19 δεν ήμουν τόσο καλός, σε κάποια διαστήματα στους αγώνες ένιωθα κουρασμένος, δεν είχα αυτοπεποίθηση, αλλά τώρα νιώθω καλύτερα και μπορώ να βοηθήσω περισσότερο την ΟΜΟΝΟΙΑ να στεφθεί πρωταθλήτρια τη φετινή σεζόν».

Την Πέμπτη δώσαμε το τελευταίο μας παιχνίδι στους ομίλους του Europa League. Πως είδε τον αγώνα και την προσπάθεια μας; «Στο πρώτο ημίχρονο τα πήγαμε αρκετά καλά για 45 λεπτά, όπως επίσης και στο δεύτερο μέρος. Όμως στα τελευταία πέντε λεπτά κάναμε λάθη που δεν κάνουμε στο Κυπριακό πρωτάθλημα. Δεν απογοητευόμαστε, σηκώνουμε κεφάλι γιατί τώρα έχουμε μακριά σεζόν μέχρι το τέλος και πρέπει να συγκεντρωθούμε στο πρωτάθλημα. Γιατί και την επόμενη σεζόν θέλουμε να βρεθούμε ξανά εδώ ή στους ομίλους του Champions League».