Η ομάδα της Δερύνειας έκανε μεγάλο διπλό στο Αμμόχωστος με γκολ του Φέλιξ μόλις στο 1’ και έτσι πήρε αυτή το εισιτήριο της πρόκρισης, Από την άλλη η Δόξα έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα θα αναγκαστούν να πορευτούν μόνο στο πρωτάθλημα έτσι ώστε να προσπαθήσουν να μείνουν στην κατηγορία, αν και, θα πρέπει να καταβάλουν μεγάλη προσπαθεια και να βελτιώσουν τις αδυναμίες της.
Συνοπτικά το πρόγραμμα των σημερινών αγώνων και τα μέχρι στιγμής τελικά αποτελέσματα:
Αλκή-Ακρίτας Χλώρακας 6-0
Εθνικός Άσσιας-ΕΝ Παραλιμνίου 0-4
Πρόκριση της Ένωσης με τέρματα που πέτυχαν οι Οκοτούβα (15', 72'), Ντα Κόστα (43' πεν.) και Κριλιάνοβιτς (83').
ΑΕΖ Ζακακίου-Ολυμπιακός 0-2
Οι φιλοξενούμενοι εξασφάλισαν την πρόκριση με τέρματα που σημείωσε ο Μάρκος Μιχαήλ στο ξεκίνημα του αγώνα και στο ξεκίνημα της επανάληψης.
ΑΕΚ Κουκλιών-Εθνικός Άχνας 2-2 (το παιχνίδι οδηγήθηκε σε ημίωρη παράταση)
Ονήσιλλος Σωτήρας-Ανόρθωση 0-2
Και τα δύο τέρματα της Ανόρθωσης πέτυχε ο Ζούλα (12', 46')
Δόξα Κατωκοπιάς-Αναγέννηση Δερύνειας 0-1
Το γκολ που καθόρισε το αποτέλεσμα πέτυχε με την έναρξη του αγώνα ο Φέλιξ
Οθέλλος Αθηένου-Νέα Σαλαμίνα 1-2
Τα τέρματα της φιλοξενούμενης ομάδας πέτυχαν οι Μορέϊρα (49') και Λαμπρόπουλος (62')
Ομόνοια Αραδίππου – ΑΕΚ 0-3
Τα τέρματα της ΑΕΚ στην πρόκριση της Αραδίππου πέτυχε ο Ντάεμεν (47', 82', 90')
17:00 Απόλλωνας – ΑΠΕΠ Πιτσιλιάς (Primetel)
18:00: ΑΠΟΕΛ-Χαλκάνορας (LTV 1)
Επίσης ο Εθνικός είναι στην παράταση με την ΑΕΚ Κουκλιών αφού στην κανονική διάρκεια εξήλθαν ισόπαλοι 2-2. Νεώτερα για το παιχνίδι σε λίγο...
Η πρώτη φάση του Κυπέλλου Coca-Cola θα συνεχιστεί την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου με τον αγώνα του Άρη με την ΑΕΠ και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη 21 Νοεμβρίου με τον αγώνα της Αγίας Νάπας με το Ν&Σ Ερήμης.
Σε αυτή τη φάση του Κυπέλλου δεν συμμετέχουν η Ομόνοια και η ΑΕΛ που αγωνίστηκαν στον περσινό τελικό καθώς και ο Ερμής Αραδίππου και η ΠΑΕΕΚ Κερύνειας, που αναδείχτηκαν ομάδες fair play σε Α’ και Β’ Κατηγορία αντίστοιχα για την αγωνιστική περίοδο 2011-12.