Στην πρίζα βρίσκεται και η Ομόνοια, μετά τον εντοπισμό κρούσματος κορωνοϊού στον ΑΠΟΕΛ, με τον οποίο αγωνίστηκε χθες.
Οι πράσινοι θα περάσουν σήμερα(8/12) από τέστ όπως είχε προκαθοριστεί εδώ και μέρες, καθώς θα ταξιδέψουν αύριο στην Ολλανδία για να αντιμετωπίσουν την Αϊντχόφεν.
Οι τελευταίες πληροφορίες που ακούγονται πάντως ανησυχούν περισσότερο την Ομόνοια, καθώς οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν αναφορά ότι το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο αφού υπάρχουν ενδείξεις ότι τα κρούσματα είναι περισσότερα.
Από την άλλη η ΚΟΠ αναμένει επίσημη ενημέρωση από το ΑΠΟΕΛ για το μέγεθος του προβλήματος κι αν θα πρέπει να προχωρήσει σε αναβολή του αγώνα με την Καρμιώτισσα.