Ο τεχνικός της Γιουβέντους, Αντρέα Πίρλο, τόνισε πως έχει συνηθίσει την κριτική καθώς αυτό σημαίνει πως κάτι κάνει σωστά.
Αναλυτικά όσα ανέφερε πριν την αναμέτρηση με την Ντιναμό Κιέβου:
«Μου αρέσει η κριτική, σημαίνει απλά ότι κάποιον ενοχλώ και την έχω συνηθίσει εδώ και πολλά χρόνια. Το ματς με την Ντιναμό είναι σημαντικό για την ανάπτυξή μας. Πρέπει να παίξουμε καλά και να νικήσουμε, να βρούμε τη συνέπεια που μας λείπει ως τώρα».