Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όσα είπαν Γιάννης Πετράκης και Ζοάν Καρίγιο μετά το τέλος του σημερινού αγώνα ΑΕΚ-Απόλλων

Γιάννης Πετράκης: ''Πετύχαμε μια σπουδαία νίκη. Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες μας για τη σπουδαία προσπάθεια και τη σπουδαία εικόνα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ελέγξαμε τον αγώνα και στα δυο ημίχρονα. Δεν δεχτήκαμε ευκαιρίες, εμείς θα μπορούσαμε να έχουμε ένα μεγαλύτερο σκορ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, από αύριο όμως έχουμε δουλειά για το επόμενο παιχνίδι.''

Για την εμφάνιση του Φιλιώτη: ''Δεν μου αρέσει να ξεχωρίζω παίκτες. Κανένας δεν είναι τυχαίος στο ρόστερ. Δεν εξαιρείται κανένας, είμαι χαρούμενος γι’ αυτόν.''

Για το ρόστερ: ''Η ομάδα μας έχει υψηλού επιπέδου παίκτες, πρέπει να τους εξελίξουμε και να βελτιωθούμε σαν ομάδα. Να βελτιώσουμε και την εικόνα. Θα προσπαθήσω να διατηρήσω τα καλά πράγματα που βρήκα εδώ.''

Ζοάν Καρίγιο: "Συγχαρητήρια στον Απόλλωνα για τη νίκη του. Το πρώτο μέρος ήταν περισσότερο ισορροπημένο, από μια ατομική ενέργεια δεχθήκαμε το γκολ. 

Έπαιξαν πιο έξυπνα από εμάς, εκμεταλλεύτηκαν και τις πολλές διακοπές που είχε το ματς. Εμείς δεν είχαμε συνέχεια στην εμφάνιση και γι' αυτό δεχθήκαμε την ήττα".