Από την αποψινή βραδιά ένα σενάριο ήταν το ιδανικό για την Εθνική μας. Να νικήσουμε εμείς το Μαυροβούνιο και να μην κερδίσει το Αζερμπαϊτζάν στον άλλο αγώνα του ομίλου. Τελικά οι Αζέροι ήρθαν ισόπαλοι 0-0, ενώ εμείς ηττηθήκαμε με 4-0 και φλερτάρουμε με τον υποβιβασμό στην 4η κατηγορία του Νations League και πλέον μας μένει μια ελπίδα για να σωθούμε.
Αυτή η ελπίδα είναι οι αγώνες μπαράζ που θα κληθούμε να παίξουμε όπως προβλέπεται στην προκήρυξη του Nations League. Δηλαδή οι 4 τελευταίες ομάδες που τερμάτισαν στην τελευταία θέση των 4 ομίλων του Νations League θα τεθούν αντιμέτωπες σε αγώνες μπαράζ.
Αυτοί οι αγώνες θα είναι διπλοί(εκτός-εντος) και θα παιχτούν τον Μάρτη του 2022, όταν θα ολοκληρωθούν τα προκριματικά του Μουντιάλ του Κατάρ, το οποίο θα διεξαχθεί τον χειμώνα.
Υπάρχει και το ενδεχόμενο απευθείας υποβιβασμού...
Ωστόσο η Εθνική μας μπορεί να υποβιβαστεί απευθείας στην 4η κατηγορία, εφόσον μια από τις 4 ομάδες που κληθεί να αγωνιστεί σε μπαράζ προκριθεί απευθείας στο Μουντιάλ του 2022...