Οι τέσσερις Γεωργιανοί της ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ έμειναν εκτός απο την αποψινή αναμέτρηση της Γεωργίας απέναντι στην Αρμενία.
Συγκεκριμένα ο Βάις άφησε εκτός αποστολής τους Κβιλιτάια, Οκριασβίλι και Νταουσβίλι, ενώ ο Λόρια είναι στην αποστολή αλλά στον πάγκο
Στην αντίπερα, από πλευράς Αρμενίας βασικοί είναι οι Γκαζαριάν (ΑΕΛ) και Αμπαρτζουμιάν (Ανόρθωση).
Στον πάγκο έμεινε επίσης για τους γεωργιανούς ο πρώην Ανορθωσιάτης, Νίκα Κατσαράβα.