Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι τέσσερις Γεωργιανοί της ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ έμειναν εκτός απο την  αποψινή αναμέτρηση της  Γεωργίας απέναντι στην Αρμενία.

Συγκεκριμένα ο Βάις άφησε εκτός αποστολής τους Κβιλιτάια, Οκριασβίλι και Νταουσβίλι, ενώ ο Λόρια είναι στην αποστολή αλλά στον πάγκο

Στην αντίπερα, από πλευράς Αρμενίας βασικοί είναι οι Γκαζαριάν (ΑΕΛ) και Αμπαρτζουμιάν (Ανόρθωση).

Στον πάγκο έμεινε επίσης για τους γεωργιανούς ο πρώην Ανορθωσιάτης, Νίκα Κατσαράβα.