Είναι ξεκάθαρο ότι ο Αμερικανός θέλει να το… μαζέψει, αλλά μοιάζει απίθανο να μείνει στον Ολυμπιακό. Και δεν είναι πλέον δικό του θέμα.
Να τι έγραψε στο status του στο facebook: «Πρώτα απ όλα στους θαυμαστές και στους φίλους μου: ποτέ στη ζωή μου δεν έχω παραιτηθεί από κανέναν και τίποτα. Δεν έχω αποφασίσει αν θα πάρω τη συμφωνία από το ΝΒΑ, επειδή αγαπώ την Αθήνα. Πρέπει να καθίσω με τον προπονητή μου και να μιλήσω, γιατί δεν είναι ίδιος ο Ολυμπιακός με πέρυσι. Κάτι πρέπει να αλλάξει για μένα, για να μείνω».
Λίγο μετά, ο Ντόρσεϊ επανήλθε και απάντησε σε φίλο του κατηγορώντας ουσιαστικά τους συμπαίκτες του: «Αν είδες το παιχνίδι, θα αντιλήφθηκες πως όταν βγήκα παίζαμε άμυνα και κερδίζαμε. Μετά τα παιδιά έγιναν εγωιστές και μπορούσες να δεις ότι το παιχνίδι της άλλης ομάδας ήταν καλύτερο. Δεν μου αρέσει όταν τα παιδιά δεν παίζουν για την ομάδα , αλλά για τον εαυτό τους. Η όταν δεν παίζουν άμυνα και ο προπονητής δεν τους βγάζει έξω. Και ένας αμυντικός παίκτης είναι στον πάγκο κι εμείς είμαστε 20 πόντους πίσω».