Ο σύνδεσμός φιλάθλων του Απόλλωνα στα Δυτικά Προάστια, αντιδρά για τον πανηγυρισμό του Ισμαήλ Σασί..
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η χειρονομία των Γκρίζων Λύκων του ποδοσφαιριστή της Καρμιώτισσας Ι. Σασί στο χθεσινό παιχνίδι με την ομάδα μας ΠΡΟΚΑΛΕΙ το Εθνικό αίσθημα κάθε Έλληνα, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί αίσχατη πρόκληση στην μνήμη των ηρωομαρτύρων Τάσου Ισαάκ και Σολωμού Σολωμού.
Την ίδια στιγμή που στη Γαλλία οι Γκρίζοι Λύκοι έχουν τεθεί ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ, είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ στην ημικατεχόμενη μας πατρίδα να γίνονται αποδέκτες τέτοιες ενέργειες.
Ως ΣΥ.ΦΙ Απόλλων Δυτικά Προάστια Θύρα 1, απαιτούμε από την ΚΟΠ να διαγράψει ΑΜΕΣΑ τον εν λόγω ποδοσφαιριστή από το μητρώο της και από την Κυβέρνηση να τον απελάσει από τα εδάφη της Κυπριακής Δημοκρατίας με συνοπτικές διαδικασίες.
Υ.Γ. ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ».
Υπενθυμίζεται ότι ο ποδοσφαιριστής απολογήθηκε και τόνισε ότι η κίνησή του δεν έχει καμία σχέση με τους γκρίζους λύκους αλλά με ένα γνωστό φίλο του ράπερ.
"Καλημέρα. Ενημερώθηκα από την ομάδα μου ότι o χθεσινός πανηγυρισμός μου συσχετίστηκε με τουρκική οργάνωση. Θα ήθελα να διευκρινίσω ότι ΔΕΝ έχω καμία σχέση και δεν ήταν πρόθεση μου να προσβάλω κανέναν Κύπριο πολίτη. Ήταν ένα ατυχές γεγονός εκ μέρους μου καθώς ο πανηγυρισμός (χαιρετισμός) ήταν για ένα μήνυμα στον φίλο μου ράπερ mabe 7ocho που το χρησιμοποιεί ως ένδειξη. Θα ήθελα να εκφράσω την αγανάκτησή μου με τον άτυχο συσχετισμό που έχει προκληθεί και ζητώ συγνώμη αν κάποιος παρεξήγησε έστω και μέσω της πρακτικής μου.. Ειρήνη ✌" τόνισε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Σάσι.