Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Normal 0 false false false EL ZH-CN X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Αυτά ήταν τα λόγια του Ιβάν Γιοβάνοβιτς για την επόμενη αντίπαλο της ομάδας, στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου στην οποία μίλησε γι την μέχρι στιγμής πορεία της ομάδας.

Το ΑΠΟΕΛ είναι μια ομάδα που πρέπει πάντα να κερδίζει. Όλα τα παιχνίδια είναι απρόβλεπτα και εκείνο που πρέπει να σκεφτόμαστε εμείς είναι ότι πρέπει να είμαστε πολύ σοβαροί, για να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Η Σαλαμίνα είναι πολύ καλός αντίπαλος, είναι μια υπολογίσιμη ομάδα. Σίγουρα πρέπει να δείξουμε σοβαρότητα, αλλά και διάθεση για ένα καλό παιχνίδι".

Για τους τραυματίες: "Οι Ζουέλα και Αλεξάνδρου κάνουν πρόγραμμα οι δύο τους. Ο Μπόρδα και ο Αλωνεύτης πήραν μέρος και οι δύο στην σημερινή προπόνηση. Σίγουρα θα έχω ξεκάθαρη εικόνα στην αυριανή προπόνηση, αλλά εγώ πιστεύω ότι θα τους έχω στη διάθεση μου".

"Γενικά έχουμε καλή αποτελεσματικότητα αν εξαιρέσουμε τους αγώνες στην Ευρώπη. Έχουμε περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά την παραγωγή του παιχνιδιού και των ευκαιριών. Η αποτελεσματικότητα για εμάς είναι σημαντικό στοιχείο. Μπορούμε σαν ομάδα να διαφοροποιήσουμε το σχηματισμό μας. Στην προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, είχαμε τεράστια προβλήματα με χαμηλότερες ομάδες, και δεν κάναμε ευκαιρίες. Πιστεύω ότι μέχρι τώρα δεν βασιζόμαστε  τόσο πολύ σ' 'ενα θέαμα".

"Είμαι ρεαλιστής και η αλήθεια είναι ότι δεν παύει μετά από τον αποκλεισμό μας, είχαμε περισσότερη πίεση, μπορεί να είναι και θετικό αυτό. Είναι ένας παράγοντας που σίγουρα έπαιξε ρόλο. Αγωνιστικά δεν μας κόστισε, όμως αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινής είναι κάτι σίγουρα που μας πιέζει για να τα πάμε καλύτερα στο πρωτάθλημα. Απλά μιλάμε για τις πρώτες 6 αγωνιστικές".

Για το παιχνίδι με τη Νέα Σαλαμίνα: "Παραδοσιακά η Σαλαμίνα είναι ένας καλός υπολογίσιμος αντίπαλος. Πάντα παίζουν καλά εναντίον μας, είναι και μια δύσκολη έδρα. Δεν έχουμε να αλλάξουμε κάτι στην προετοιμασία για το συγκεκριμένο παιχνίδι, αλλά η προιστορία μας αναγκάζει να είμαστε πολύ πιο προσεκτικοί σε αυτό το παιχνίδι".

"Σαν ομάδα έχουμε καλή κυκλοφορία της μπάλας. Ανάλογα με τον αντίπαλο και τους στόχους που έχουμε σε συγκεκριμένο παιχνίδι... Όσον αφορά τις ισορροπίες μας στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, είχαμε πιο σοβαρή εικόνα σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού".

"Οι ομάδες που στόχο έχουν το πρωτάθλημα, έχουν λίγο παραπάνω πίεση στα παιχνίδια που έρχονται. Μην ξεχνάτε όμως ότι προς το τέλος έχουμε και παιχνίδια με Ανόρθωση και ΑΕΚ, άρα θα χαθούν και βαθμοί, και ο βαθμολογικός πίνακας μέχρι το Δεκέμβριο να αλλάξει. Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα για εμάς. Ανεξαρτήτως της διαφοράς που υπάρχει μέχρι στιγμής, η ΑΕΚ έκανε εξαιρετικό ξεκίνημα".

Για την ΑΕΛ: "Η ΑΕΛ έχει σήμερα ένα σημαντικό παιχνίδι με την Φενέρμπαχτσέ και εγώ με τη σειρά μου θέλω να τους ευχηθώ καλή επιτυχία".