Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 

«Σίγουρα αισθάνομαι καλύτερα, αφού μου δόθηκε η ευκαιρία να βοηθήσω την ομάδα. Αυτό το οποίο είναι πιο σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε μετά από αρκετές αγωνιστικές, δίνοντας χαρά στον κόσμο μας. Είμαι σε καλή κατάσταση και πάντοτε στην διάθεση του τεχνικού επιτελείου. Δουλειά μου  είναι να βελτιώνομαι καθημερινά έτσι ώστε να είμαι σε θέση να βοηθήσω την ομάδα οπότε και όταν με χρειαστεί ο προπονητής μου»… ανάφερε αρχικά ο Κροάτης μέσος αναφορικά με το ντεμπούτο του στον αγώνα κόντρα στην Ε.Ν.Π, και συνέχισε αναφερόμενος για τον επικείμενο αγώνα με την Δόξα για την 7η αγωνιστική:

« Για να έχει υπόσταση  η νίκη μας στο Παραλίμνι θα πρέπει να κερδίσουμε και τη Δόξα. Θα αγωνιστούμε μπροστά στο κοινό μας, μέσα στην έδρα μας και νομίζω θα τα καταφέρουμε. Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να πάρουμε τους τρεις βαθμούς και να μειώσουμε την διαφορά που μας χωρίζει από τις προπορευόμενες ομάδες. Σεβόμαστε την Δόξα, ωστόσο είμαστε ο Απόλλωνας και πρέπει να κερδίσουμε»

Τέλος ο υψηλόσωμος μέσος αναφέρθηκε και στον κόσμο της ομάδας ο οποίος στηρίζει με πάθος την ομάδα στην τρέχουσα αγωνιστική περίοδο 2012-2013.

« Πραγματικά ο κόσμος της ομάδας είναι ανεπανάληπτος. Μας ακολουθεί συνεχώς και μας στηρίζει με πάθος ανεξαρτήτου αποτελέσματος. Τους ευχαριστούμε για όλα και ελπίζω να τους δώσουμε αρκετές χαρές στην φετινή περίοδο. Είναι μοναδικοί και πρότυπο οπαδών. Τους περιμένουμε το Σάββατο να γεμίσουν τη δυτική και να μας σπρώξουν σε μια ακόμη νίκη»