Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Πάμπος Χριστοδούλου με γραπτή του δήλωση, ευχαριστεί όλους όσοι συνέβαλαν στις επιτυχίες της ΑΕΛ, με αποκορύφωμα την κατάκτηση του πρωταθλήματος αλλά και στην Ευρωπαϊκή διάκριση, που έφερε την ΑΕΛ ένα βήμα πριν από τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ και στην είσοδό της τους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ.

Αναλυτικά η γραπτή δήλωση του πρώην προπονητή της ΑΕΛ:

«Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια όσους συνέβαλαν στις μοναδικές επιτυχίες της ομάδας ειδικότερα στην κατάκτηση του Πρωταθλήματος καθώς και τις επιτυχίες της ομάδας στην Ευρώπη που την οδήγησαν ένα βήμα πριν τους ομίλους του Champions League αλλά στους Ομίλους του Europa League καθώς και στην ανάδειξη της ομάδας ως την καλύτερη αμυντική γραμμή στην Ευρώπη την περίοδο 2011-2012.

Ειδικότερα επιθυμώ να ευχαριστήσω το Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας για την συμπαράσταση που μας έδωσε, τους ακούραστους συνεργάτες μου που θυσίασαν απεριόριστο χρόνο κοντά στην ομάδα και σ’ εμένα προσωπικά, στους ποδοσφαιριστές μου που περιττό να αναφέρω ότι χωρίς αυτούς η ομάδα δεν θα μπορούσε να υλοποιήσει τους στόχους της, σε όλο το μόνιμο ή άλλο προσωπικό της ομάδας που υποστήριξε αυτή την προσπάθεια αλλά και στο ΜΕΓΑΛΕΙΟ της Ομάδας τον υπέροχο κόσμο, ασπίδα και δόρυ της ομάδας που από την πρώτη στιγμή αγκάλιασαν εμένα και την προσπάθεια που καταβάλαμε που είχε ως αποκορύφωμα την κατάκτηση του Πρωταθλήματος μετά από 44 χρόνια και την ιστορική είσοδο της ομάδας στους Ομίλους του Europa League. Θεωρώ σημαντικό να αναφέρω ότι η περίοδος 2011-2012 και η παρουσία μου στο ιστορικό Σωματείο της Λεμεσού ήταν αναμφίβολα η κορυφαία για μένα  περίοδος της επαγγελματικής σταδιοδρομία μου.

Τέλος επιθυμώ να ευχηθώ ότι καλύτερο στην προσπάθεια της ομάδας η οποία παραμένει στους στόχους της και στην πορεία της για κατάκτηση του Πρωταθλήματος, του Κυπέλλου και διάκρισης στην Ευρώπη και να καλέσω τον κόσμο να σταθεί στο πλευρό της ομάδας και των ποδοσφαιριστών γιατί πάνω απ’ όλους και όλα είναι η ΑΕΛ».