Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η Μίλαν επικράτησε 3-0 της Σπάρτα Πράγας και έκανε το 2x2, ενώ η Τότεναμ ηττήθηκε στo Βέλγιο από την Αντβερπ (1-0).

Συνέχεια στο αήττητο σερί τους σε όλες τις διοργανώσεις έδωσαν οι Rossoneri πετυχαίνοντας νίκη και σε βάρος της Σπάρτα Πράγας για τη 2η αγωνιστική του Europa League και είναι αφεντικό στο group που συμμετέχουν επίσης, Σέλτικ, Λιλ. Η ομάδα του Στέφανο Πιόλι πέτυχε ένα γκολ σε κάθε ημίχρονο και είναι πλέον αφεντικό στον όμιλο με 6 βαθμούς. Στο 24’ άνοιξε το σκορ η Μίλαν, με τον Μπραΐμ Ντίαθ να κλέβει και στη συνέχεια να παίρνει από τον Ιμπραΐμοβιτς πριν τελείωσει τη φάση.

Ο Ζλάταν ανατράπηκε στην περιοχή στο 35’, όμως από τα 11 βήματα έστειλε την μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι για να βγει το πρώτο μέρος με 1-0. Στην επανάληψη, οι γηπεδούχοι πέτυχαν δύο γκολ και καθάρισαν το ματς. Στο 57’ ο Νταλότ βρήκε εκπληκτικά τον Λεάο σε κενό τέρμα και στο 66’ ο ίδιος ο Πορτογάλος σκόραρε από την τρομερή μπαλιά του Μπενασέρ για το τελικό 3-0.

Τα πράγματα δεν πήγαν το ίδιο καλά για την Τότεναμ. Η ομάδα του Ζοζέ Μουρίνιο ήταν κατώτερη από την Αντβερπ και ίσως να μην ήταν υπερβολή να πούμε ότι το 1-0 αδικεί τους Βέλγους. Με πολλές αλλαγές και καμία διάθεση, οι Spurs δεν μπήκαν ποτέ στο ματς και απόλυτα φυσιολογικά δέχθηκαν γκολ στο 28’ με το δυνατό σουτ του Ραφαέλοβ μετά το λάθος του Ντέιβις και την ασίστ του Μποκανί.

Στo ημίχρονο ο Μουρίνιο έκανε 4 αλλαγές, όμως εκείνη που έχασε τεράστιες ευκαιρίες ήταν η Αντβερπ καθώς ο Μποκανί ολομόναχος (54’) και ο Γιούκλεροντ σε τετ-α-τετ (72’) δεν μπόρεσαν να δώσουν καθαρό προβάδισμα και το 1-0 έμεινε μέχρι το φινάλε. Στους 3 βαθμούς μαζί με Αντβερπ και ΛΑΣΚ πλέον οι Λονδρέζοι.

Πηγή: sdna.gr