Μετά τα θετικά αποτελέσματα στην Πάφο, βρέθηκαν ακόμα 2 κρούσματα κορωνοϊού σε ομάδα πρώτης κατηγορίας.
Συγκεκριμένα τα δύο κρούσματα βρέθηκαν στην Καρμιώτισσα, μετά από έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην ομάδα. Πρόκειται για ένα ποδοσφαιριστή και ένα μέλος της εφορίας. Όλα τα υπόλοιπα τεστ ήταν αρνητικά.
Ακολουθήθηκαν αμέσως τα πρωτόκολλα της ΚΟΠ και ως εκ τούτο ο αυριανός αγώνας με τον Ονήσιλο για το κύπελλο θα πραγματοποιηθεί κανονικά.
Να θυμίσουμε ότι ο προηγούμενος αντίπαλος της Καρμιώτισσας ήταν η Πάφος, στην οποία ανακοινώθηκαν συνολικά 3 κρούσματα.