Στην Αεκ τα πάντα εξελίσσονται ιδανικά, η ομάδα υστερα απο έξι αγωνιστικές είναι στην πρώτη θεση, ενώ το εκπληκτικό είναι οτι διατηρεί ανεπαφη ακόμη την εστία της υστερα απο 540 αγωνιστικά λεπτα.
Τα πρώτα γκόλ των Ναγκατζίμα και Μάτσι αλλα και η πολύ καλή απόδοση του Κουλλη Παυλου ειναι επίσης θετικά στοιχεία που βγήκαν απο τον αγώνα με την Αγία Νάπα.
Οσον αφορα το ιατρικό δελτίο ο Τιμ Ντε Γκλέρ δεν έχει κάτι και θα είναι στην διαθεση του Σιμόν για τον αγώνα με τον Εθνικό ενω Γκαπιλόνδο, συνεχίζει να νιώθει ενοχλήσεις και θα επανεξεταστεί την Πέμπτη. Και οι δυο ακολουθησαν ατομικό πρόγραμμα προπόνησης.
Ευχαριστα νεα πρκύπτουν απο την περίπτωση Πρισό αφου η Ουέφα με επιστολη της στην ΤΣΣΚΑ την προειδοποιεί οτι θα πρέπει να καταβαλει άμεσα χρήματα στην Αεκ γιατι σε διαφορετική περίπτωση θα έχει κυρώσεις.
Σε μια άλλη εξέλιξη την παραίτηση του απο την εκτελεστική επιτροπή υπέβαλε για προσωπικους λόγους ο Φοιβος Σταυρίδης.