Η ΚΟΠ ανακοίνωσε πριν από λίγο το πρόγραμμα από τη 10η μέχρι τη 19η αγωνιστική του πρωταθλήματος CYTA και μέσα σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και το πρώτο ''αιώνιο ντέρμπι'' της χρονιάς.
Συγκεκριμένα ο αγώνας ορίστηκε την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου και ώρα 19:00 το βράδυ, με τον ΑΠΟΕΛ να είναι ο τυπικά γηπεδούχος στο ΓΣΠ.
Δείτε όλο το πρόγραμμα ΕΔΩ