Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της στο Champions League η Γιουβέντους, που επικράτησε της Ντιναμό Κιέβου εκτός έδρας με 2-0 χάρη σε δυο τερματα του Αλβάρο Μοράτα. Νίκηφορο ξεκίνημα και για την Κλαμπ Μπριζ που «έκλεψε» τη νίκη στο 93΄.
Δυναμό Κιέβου - Γιουβέντους 0-2
https://hofoot.koravidup.com/embed/5fqbMecCCe80P?autoplay=1&htmlplayer=1
Ζενίτ - Μπρίζ 1-2