Στην αρχή ήταν ''no comment'', μετά έγινε ''όλα καλά'', και τώρα έγινε μια συνέντευξη τύπου με λίγα λόγια, αλλά και κλείσιμο του ματιού, όπως λέμε και στην Κυπριακή διάλεκτο''μιτσοκάμμιμα''.
Κάπως έτσι έχει η σειρά από τις συνεντεύξεις τύπου του Τιμούρ Κετσπάγια στους αγώνες με Απόλλωνα, Ολυμπιακό και Νέα Σαλαμίνα. Μάλιστα στους δύο πρώτους αγώνες ο Γεωργιανός τεχνικός κλήθηκε να πληρώσει και πρόστιμο από το Αθλητικό δικαστή, καθώς οι απαντήσεις που έδινε παραβίαζαν ''τα άρθρα 5, 6, και 7 του Κεφαλαίου XVII της Προκήρυξης του Πρωταθλήματος CYTA και το άρθρο 4 (γ) των Πειθαρχικών Κανονισμών της ΚΟΠ'' όπως ενημέρωσε η ομοσπονδία.
Αυτή την φορά πάντως ο τεχνικός της Κυρίας απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις, με τον δικό του τρόπο και αναμένουμε να δούμε αν δεχθεί για τρίτη σερί φορά την τιμωρία από τον Αθλητικού Δικαστή...
Να θυμηθούμε ξανά όσα έγιναν στην χθεσινή συνέντευξη τύπου:
Το γεγονός πως η Ανόρθωση αγωνίστηκε με παίκτη λιγότερο για μεγάλο διάστημα δίνει περισσότερη αξία στη νίκη; «Πολύ καλό»
Η Ανόρθωση αγωνίστηκε με αρκετές αλλαγές αλλά κατάφερε και πάλι να κερδίσει, πόσο θετικό είναι αυτό; «Πήραμε το ζητούμενο».
Θεωρείται ότι η φετινή Ανόρθωση είναι καλύτερη από την περσινή: «Ναι».
Δείτε και βίντεο τη συνέντευξης από την επίσημη σελίδα της Ανόρθωσης: