Επιτρέπεται η διεξαγωγή αγώνων σε αθλητικές εγκαταστάσεις στο πλαίσιο των αθλητικών πρωταθλημάτων, χωρίς την παρουσία θεατών, νοουμένου ότι τηρούνται τα σχετικά πρωτόκολλα.
Αυτό που δεν έχει διευκρινιστεί είναι από πότε θα τεθούν σε ισχύ τα νέα μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι φίλαθλοι που θα πήγαιναν στο γήπεδο σε τρεις από τους επτά αγώνες της 7ης αγωνιστικής αν μπορούν να το πράξουν.
Υπήρξε μία αναφορά του Υπουργού από αύριο.....
Αναμένονται τα διατάγματα και οι ανακοινώσεις. Και η ΚΟΠ από την πλευρά της περιμένει ενημέρωση.