Υπενθυμίζεται ότι οι «παρτενοπέι» δεν είχαν ταξιδέψει στο Τορίνο και για την αναμέτρηση της 4ης Οκτωβρίου με την «γηραιά κυρία», λόγω εντοπισμού κρουσμάτων κορωνοϊού στις «τάξεις» τους και συγκεκριμένα των Ζιελίνσκι, Ελμάς κι ενός μέλους του τεχνικού επιτελείου.
«Η Νάπολι πάντα σεβόταν τους κανόνες και το νόμο. Περιμένει με αυτοπεποίθηση το αποτέλεσμα της έφεσης, πιστεύοντας ακράδαντα στη Δικαιοσύνη», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση των Ναπολιτάνων.
gazzetta.gr