Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

«Χωρίς βαθμολογικό κέρδος έφυγε από τη Λεμεσό η Νέα Σαλαμίνα καθώς  παρά τη μεγάλη προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μας γνώρισε στις καθυστερήσεις την ήττα με 2-1 από την ΑΕΛ. Η ομάδα μας αγωνίστηκε με 10 ποδοσφαιριστές για μια ώρα περίπου και δεν κατάφερε να κρατήσει το προβάδισμα που είχε στο πρώτο ημίχρονο.

Το παιχνίδι ξεκίνησε με την ΑΕΛ να έχει κατοχή και να πιέζει όμως η Νέα Σαλαμίνα να αντέχει στην αρχική πίεση και τον Κόβατς να έχει σωτήρια επέμβαση στο πρώτο δεκάλεπτο. Η Νέα Σαλαμίνα άρχισε να ανεβαίνει και είχε σπουδαία ευκαιρία με δοκάρι του Ρόκε. Στη δεύτερη ευκαιρία ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός ήταν πιο εύστοχος και στο 23’ με μακρινό σουτ πέτυχε το 0-1. Η Νέα Σαλαμίνα έδειχνε να ελέγχει το παιχνίδι όμως στο 36’ έμεινε με αριθμητικό μειονέκτημα καθώς ο Σεμέδο αντίκρισε την κόκκινη κάρτα καθώς αντέδρασε λανθασμένα στις προκλήσεις που δέχτηκε. Η εξέλιξη αυτή διαμόρφωσε και την εξέλιξη του παιχνιδιού. Η ΑΕΛ πίεζε συνεχώς και η Νέα Σαλαμίνα αναγκαστικά αμύνονταν με όλες της τις δυνάμεις. Η ομάδα μας κράτησε στο ημίχρονο το υπέρ της αποτέλεσμα.

Στο δεύτερο ημίχρονο όπως ήταν αναμενόμενο η ΑΕΛ πίεζε και η Νέα Σαλαμίνα προσπαθούσε να κρατήσει το υπέρ της σκορ. Η πίεση της ΑΕΛ καρποφόρησε στο 71’ μετά από κεφαλιά του Βοού. Η ομάδα μας πλέον αγωνίζονταν για την ισοπαλία. Εκεί που η ομάδα μας έδειχνε ότι μπορούσε να φύγει με το βαθμό από τη Λεμεσό η υπόδειξη πέναλτι στο 4ο λεπτό των καθυστερήσεων έδωσε την ευκαιρία στην ΑΕΛ να πετύχει το 2-1 και πάλι με το Βοού.

Ο Νίκος Αντρέου χρησιμοποίησε τους Κόβατς, Μουστάκας, Μοδέστε, Ριμπέιρο, Γκρασλ, Λαμπρόπουλος, Σααβέδρα, Ρόκε(88’ Μορέιρα), Σεμέδο, Σόουζα(38’ Πιντσέλι), Γκρέι(80’ Χατζηπαντελίδης).

Εκτός από την κόκκινη του Σεμέδο, κίτρινη κάρτα αντίκρυσαν οι Ριμπέιρο, Σααβέδρα και Πιντσέλι.

Την 7η αγωνιστική η Νέα Σαλαμίνα έχει ακόμη μια δύσκολη αποστολή καθώς αντιμετωπίζει το ΑΠΟΕΛ στο Στάδιο Αμμόχωστος το Σάββατο (27/10-19:00)».

Από επίσημη ιστοσελίδα Νέας Σαλαμίνας