Ποδοσφαιριστής της Αλκής βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό και ενημερώθηκε για το γεγονός η ΚΟΠ εν όψει του ότι σήμερα στις 17:00 αντιμετωπίζει τον Ονήσιλο.
Ο ποδοσφαιριστής ήταν άρρωστος τις τελευταίες μέρες αλλά ενημέρωσε για την ασθένεια του και δεν προπονήθηκε με την υπόλοιπη ομάδα.
Η τύχη του σημερινού αγώνα θα κριθεί από την απόφαση της ομοσπονδίας.