Δηλώσεις μετά τη συνάντηση με τον Ανδρέα Παπαχαραλάμπους έκανε ο πρόεδρος της ΚΟΠ Γιώργος Κούμας στέλνοντας το μήνυμα ότι ο καθένας πρέπει να καταλάβει το ρόλο του και πως από δω και πέρα θα λειτουργήσουν διαφορετικά στη συνεργασία τους με την επιτροπή:
«Ο καθένας πρέπει να καταλάβει ποιος είναι ο ρόλος του. Εμείς σαν ΚΟΠ ξέρουμε ποιος είναι ο ρόλος μας, η επιτροπή έχει τα δικά της εργαλεία για να ερευνά. Ότι μπορούμε να βοηθήσουμε θα βοηθήσουμε και θέλουμε πίσω από τις κουρτίνες να έχουμε μια καλή συνεργασία»,
«Η επιτροπή έχει τη δική της πληροφόρηση, εάν και εφόσον αποδειχθεί θα την παραπέμψει σε εμάς. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι δημιουργήσαμε μια σωστή γέφυρα συνεργασίας. Μετά από τους αγώνες της Εθνικής, η Επιτροπή θα έχει συνάντηση με την Εκτελεστική Επιτροπή της ΚΟΠ»