Το Δ.Σ του Σωματείου ΚΟΥΡΗΣ ΕΡΗΜΗΣ ανακοινώνει ότι έχουν διενεργηθεί όλα τα Covid-19 τεστ στους ποδοσφαιριστές μας, προπονητές και παράγοντες και ήταν όλα ΑΡΝΗΤΙΚΑ. Ευχαριστούμε όλους τους ποδοσφαιριστές, προπονητές και παράγοντες για την πιστή εφαρμογή του Πρωτοκόλλου της ΚΟΠ.
Ενημέρωση από τον Κούρη Ερήμης για τα αποτελέσματα των τεστ κορωνοϊού: