Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Για τη διακοπή του πρωταθλήματος:"Είχαμε την ευκαιρία μετά από τα τρία σερί ντέρμπι, να έχουμε τη διακοπή λόγω της εθνικής και 15 μέρες όπου δουλέψαμε πάρα πολύ σκληρά με πολλή διάθεση και ζήλο για να δουλέψουμε και να φτάσουμε σε ένα καλύτερο επίπεδο. Στα τρία ντέρμπι, ειδικά στα δύο που χάσαμε, χάσαμε στις λεπτομέρειες, μπορούσαμε να πάρουμε κάτι καλύτερο. Πρέπει, όμως, να είσαι προετοιμασμένος για αυτές τις λεπτομέρειες. Δουλέψαμε πολύ και στον τρόπο που πρέπει να παρουσιαζόμαστε και αμυντικά και επιθετικά. Μία καλή ομάδα πρέπει να έχει τις βασικές αρχές. Το ποδόσφαιρο πρέπει να το κάνεις και απλά και γρήγορα. Δουλέψαμε και στη φυσική κατάσταση για να έχουμε πιο ψηλό τέμπο και μεγαλύτερη διάρκεια σε ψηλό ρυθμό".

"Είχαμε την ευκαιρία μετά από τα τρία σερί ντέρμπι, να έχουμε τη διακοπή λόγω της εθνικής και 15 μέρες όπου δουλέψαμε πάρα πολύ σκληρά με πολλή διάθεση και ζήλο για να δουλέψουμε και να φτάσουμε σε ένα καλύτερο επίπεδο. Στα τρία ντέρμπι, ειδικά στα δύο που χάσαμε, χάσαμε στις λεπτομέρειες, μπορούσαμε να πάρουμε κάτι καλύτερο. Πρέπει, όμως, να είσαι προετοιμασμένος για αυτές τις λεπτομέρειες. Δουλέψαμε πολύ και στον τρόπο που πρέπει να παρουσιαζόμαστε και αμυντικά και επιθετικά. Μία καλή ομάδα πρέπει να έχει τις βασικές αρχές. Το ποδόσφαιρο πρέπει να το κάνεις και απλά και γρήγορα. Δουλέψαμε και στη φυσική κατάσταση για να έχουμε πιο ψηλό τέμπο και μεγαλύτερη διάρκεια σε ψηλό ρυθμό".

Για τον αγώνα με την Ένωση: "Δουλέψαμε πολύ, έχουμε μία σειρά παιχνιδιών που θέλουμε να τα κερδίσουμε αρχίζοντας από το παιχνίδι με το Παραλίμνι. Σε μια δύσκολη έδρα, κόντρα σ' ένα δύσκολο αντίπαλο. Οφείλουμε να παρουσιαστούμε έτοιμοι από κάθε πλευρά για να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι. Κάθε μέρα προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε ώστε να παίρνουμε πιο εύκολα αποτελέσματα. Αυτό έχει σημασία για μένα".

Για τον κόσμο: "Ο κόσμος είμαι σίγουρος ότι θα είναι κοντά μας να μας βοηθήσει να φτάσουμε σε αυτή τη νίκη. Ο Απόλλωνας είναι μία νέα ομάδα με μεγάλη προοπτική. Υπάρχουν όσα χρειάζονται για να πάει εκεί που την θέλει ο κόσμος του. Θέλουμε να δώσουμε χαρά στον κόσμο και να κάνουμε καινούργια αρχή. Ο παίκτες έχουν συνειδητοποιήσει τι πρέπει να κάνουμε στο αυριανό παιχνίδι. Χρειάζεται συγκέντρωση, πολύ μεγάλο πάθος και αυτοπεποίθηση".

Για τη δυστοκία στο σκοράρισμα:"Δεν μπορεί να μη σε επηρεάσει. Όταν βάζουμε γκολ, τα πράγματα αλλάζουν πάρα πολύ. Το γκολ έχει να κάνει με ψυχολογία, όπως πολλά στο ποδόσφαιρο. Κερδίζοντας το αυριανό παιχνίδι έχουμε να κερδίσουμε πάρα πολλά σε ψυχολογία. Θα κάνουμε το παν για να πάρουμε αυτό το παιχνίδι".

Για τη φυσική κατάσταση και τα εργομετρικά:"Πάντα τα εργομετρικά έχουν σημασία αν μπορείς να τα αξιολογήσεις σωστά και να δουλέψεις εκεί που πρέπει. Αυτό κάναμε κι εμείς και νομίζω ότι η βελτίωση φάνηκε και από το τελευταίο παιχνίδι με την Ανόρθωση, όπου βγάλαμε το 90λεπτο πολύ καλύτερα από τα άλλα παιχνίδια".

Για το αν μπορούν να διορθωθούν τα λάθη του καλοκαιριού: "Δεν μ' αρέσει να μιλάω για το τι έγινε το καλοκαίρι, όμως δουλεύοντας στους ρυθμούς που δουλεύουμε, η βελτίωση θα είναι άμεση και νομίζω ότι σε λίγο καιρό θα μπορούμε να κάνουμε αυτό που πρέπει σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Γιατί είναι πολύ διαφορετικό να παίζεις στο μισό γήπεδο και να περιμένεις τον αντίπαλο και είναι πολύ διαφορετικό να παίζεις ένα παιχνίδι κατοχής, πρεσάροντας τον αντίπαλο. Οι παίκτες μου αφομοιώνουν αυτό που θέλουμε και δουλεύουμε κάθε μέρα ώστε κάποια πράγματα να γίνουν δεύτερη φύση τους. Οπωσδήποτε τα αποτελέσματα δεν είναι άσχημα, απλά η ομάδα είχε κάποιο μικρό πρόβλημα στις μεγάλες πιέσεις. Εκεί δουλέψαμε, έχουμε πάει πλέον επιστημονικά, και όλη η συνεργασία που έγινε με διατροφολόγους, γυμναστές, γιατρούς είχε αυτό το στόχο. Εμείς στον Απόλλωνα έχουμε αυτή τη δυνατότητα και όλη αυτή η δουλειά θα φανεί".

Για το παιχνίδι με την ΕΝΠ: "Ο Απόλλωνας πρέπει να παίξει σύμφωνα με το μέγεθός του. Αυτό έχει σημασία σε μία μεγάλη ομάδα. Πρέπει τα επίπεδα δύναμης να είναι πιο καλά από τον αντίπαλο για να φανεί η ποιότητά μας".

 "Μπορεί να υπάρξουν αλλαγές. Κάθε παιχνίδι είναι διαφορετικό και κάποιοι παίκτες μπορεί να είναι πιο χρήσιμοι".

Για το πώς θα παρατάξει την ομάδα του με την Ένωση:"Νομίζω ότι κάθε παιχνίδι, όπως έχω πει είναι διαφορετικό, απλά πρέπει να διαβάσεις το παιχνίδι για να μπορείς να γίνεις καλύτερος. Νομίζω ότι στο συγκεκριμένο παιχνίδι, βάζοντας δύο επιθετικούς, βάλαμε πιο πολλούς παίκτες στην περιοχή, πιέζαμε την Ανόρθωση για πολύ μεγάλο διάστημα στο μισό γήπεδο. Μπορεί να μην ήμασταν τυχεροί να καταφέρουμε να βάλουμε γκολ. Μπορεί και κάποια ατομική προσπάθεια να κερδίσει το παιχνίδι. Είναι παιχνίδια που κρίνονται και από τις προσωπικότητες".

Για το παιχνίδι κατοχής:"Βεβαίως, ο Απόλλωνας θα είναι μία ομάδα που θα έχει τον έλεγχο του παιχνιδιού. Τον έλεγχο τον έχεις με την υπομονή και την κατοχή της μπάλας και νομίζω ότι αυτά τα στοιχεία τα είχαμε και με το ΑΠΟΕΛ και με την Ανόρθωση. Κρατάμε κάποια πράγματα και προσπαθούμε να φτάσουμε στο καλό αποτέλεσμα. Νιώθω ότι η ομάδα θέλει ένα καλό αποτέλεσμα. Καμία φορά πας πιο γρήγορα όταν πάρεις ένα καλό αποτέλεσμα. Γι' αυτό θέλω να κερδίσουμε, γιατί μπορεί να παίξει ρόλο η καλή ψυχολογία".

Για τα στημένα: "Είναι κάτι που το είδαμε και εμείς και το δουλεύουμε πάρα πολύ. Επιβάλλεται σε αυτές τις φάσεις να γίνεσαι επικίνδυνος. Υπάρχουν ομάδες που πήραν πρωταθλήματα από τις συγκεκριμένες φάσεις".Έχω μιλήσει και με τον ομοσπονδιακό έχω μιλήσει και με τον παίκτη. Το τι κάνει ο ομοσπονδιακός με τους παίκτες του στα αποδυτήρια είναι δικό του θέμα. Κάποια πράγματα, όμως, δεν πρέπει να δημοσιοποιούνται με αυτόν τον τρόπο και εμάς σαν Απόλλωνα μας ενοχλεί. Αυτό το παιδί πήρε την ευκαιρία στο παιχνίδι με την ΑΕΛ και έδειξε ότι μπορεί να σταθεί σε αυτό το επίπεδο και μας έδειξε ότι έχει και τον χαρακτήρα και την ποιότητα για να μπορέσει να κάνει μία μεγάλη καριέρα. Σε εμάς στον Απόλλωνα δεν έδειξε κανένα φόβο όταν αγωνίστηκε με την ΑΕΛ, το ΑΠΟΕΛ και την Ανόρθωση".

Για τη σημασία του παιχνιδιού στο ''Τάσος Μάρκου'': "Μπορεί αυτό το παιχνίδι να χαρακτηριστεί παιχνίδι-σταθμός. Έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό το παιχνίδι, αν και με τη βαθμολογία που έχουμε δεν μπορούμε τώρα να μιλάμε για τετράδα. Έχουμε τέσσερα παιχνίδια μπροστά μας πριν από το ντέρμπι με την Ομόνοια και πρέπει να τα κερδίσουμε".