Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Αρχικά είπε: «Ο κόσμος της ΑΕΛ πρέπει να ξέρει ότι η ομάδα θα δίνει τα πάντα στο γήπεδο και θα προσπαθεί σε κάθε παιχνίδι για τη νίκη. Σε κάθε αγώνα χρειάζεται πολλή υπομονή. Χάθηκαν βαθμοί εκεί που δεν το περιμέναμε, όμως αυτό έγινε και πέρσι και μετά η ομάδα επανήλθε και κατέκτησε το πρωτάθλημα. Φέτος είναι ακόμα πιο δύσκολο γιατί έχουμε και τα παιχνίδια της Ευρώπης, όμως αυτό δεν είναι δικαιολογία. Είχαμε και κάποιους τραυματισμούς, όμως τα προβλήματα ξεπερνιούνται και ελπίζω οι ποδοσφαιριστές να είναι και πάλι δυνατοί για το πολύ δύσκολο παιχνίδι με τη Νέα Σαλαμίνα. Αυτό που προέχει είναι η νίκη και θα κάνουμε τα πάντα για να την πετύχουμε. Την θέλουμε πολύ για ψυχολογικούς και αγωνιστικούς λόγους, αλλά και για να κάνουμε χαρούμενο τον κόσμο μας».

Για τους παίκτες που θα επιλέξει με τη Νέα Σαλαμίνα:«Κάποιοι παίκτες έχουν κληθεί στις Εθνικές ομάδες και αυτό σίγουρα δημιουργεί πρόβλημα στην ομάδα, όμως είναι και χαρά για την ομάδα. Σίγουρα υπάρχουν κάποια προβλήματα με τους παίκτες που έπαιξαν με τις Εθνικές τους και δεν ξεκουράστηκαν, ενώ ούτε και εκείνοι που ήταν στις προπονήσεις δεν ξεκουράστηκαν, γιατί δώσαμε έμφαση στην φυσική κατάσταση. Σιγά σιγά οι καινούριοι ποδοσφαιριστές φτάνουν στο 100 τοις 100 και είμαστε σε καλό δρόμο. Κόντρα στη Νέα Σαλαμίνα θα παίξουν οι πιο έτοιμοι, ανάλογα και με το στυλ παιχνιδιού που θα επιλέξουμε. Για δυο μέρες θα έχουμε ειδική προπόνηση και όλοι θα είναι έτοιμοι κόντρα στη Νέα Σαλαμίνα».

Για τιο παιχνίδι με την Φενερ τόνισε:«Αυτό που έχει σημασία τώρα είναι το ματς με τη Νέα Σαλαμίνα. Τώρα σκεφτόμαστε μόνο αυτό και πως θα καταφέρουμε να κερδίσουμε. Το ματς με την Φενέρμπαχτσέ είναι διαφορετικό και οι παίκτες το αντιμετωπίζουν με μικρότερη πίεση».

Για τα αγωνιστικά προβλήματα:''Είναι όλοι οι ποδοσφαιριστές στην διάθεσή μου και θα εξαρτηθεί από εμένα το πoιός θα ξεκινήσει''

Για το αν είναι κουρασμένος ο Ντόσα Τζούνιορ:«Αυτό είναι υπόθεση της ομάδας. Αν είναι κουρασμένος, θα το αποφασίσω εγώ πριν το παιχνίδι με τη Νέα Σαλαμίνα. Αν υπάρχει κούραση - και είναι αναπόφευκτο ότι θα υπάρχει κούραση, ειδικά με το Κόπα Άφρικα - θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτήν. Διαθέτουμε το ρόστερ για να προσπαθήσουμε όσο μπορούμε να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε».

Για τη δυστοκία στο σκοράρισμα:«Σίγουρα η ομάδα στα τελευταία παιχνίδια δεν μπόρεσε να σκοράρει όπως στα δύο πρώτα ματς, όμως δεν δεχτήκαμε γκολ, ενώ υπήρξαν και διαστήματα στα οποία βρίσκαμε καλές ευκαιρίες και θα μπορούσαμε να σκοράρουμε. Όπως έλεγα και πέρυσι, το πρόβλημα το έχει η ομάδα που δεν μπορεί να σκοράρει. Είναι θέμα χρόνου και θέμα ρέντας και να είστε σίγουροι ότι θα έρθουν και τα γκολ και η ρέντα».

Για το ότι η ΑΕΛ είναι πρωταθλήτρια και φέτος έτσι την αντιμετωπίζουν όλες οι ομάδες:«Σίγουρα ήταν μια επιτυχία ότι πήραμε το πρωτάθλημα. Όμως, φέτος κανείς δεν έχει πει ότι η ΑΕΛ είναι φαβορί και κανείς δεν λέει ότι επειδή πήραμε πέρσι το πρωτάθλημα πρέπει να το πάρουμε και φέτος. Θα πρέπει να τα δώσουμε όλα και στην Ευρώπη και στην Κύπρο και αν μας φέρει η σεζόν έναν τίτλο, αυτό θα είναι μεγάλη χαρά και για εμάς και για τον κόσμο. Ομάδες με μεγαλύτερες εμπειρίες από την ΑΕΛ μερικές φορές δεν μπορούν να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα, όμως δεν απελπίζονται. Θα ήταν άδικο να λέμε για την ΑΕΛ ότι είναι αποτυχία αυτά τα αποτελέσματα που έχει φέρει μέχρι τώρα. Σε σχέση με τις πρώτες αγωνιστικές πέρσι, η ομάδα δεν είναι το ίδιο φορμαρισμένη. Υπάρχουν παίκτες που φορτώθηκαν με πάρα πολλά ματς και δεν είναι ένας και δύο, και λόγω Εθνικών και λόγω Ευρώπης. Επίσης, οι νέοι παίκτες δεν ήταν συνηθισμένοι σε αυτό το πρόγραμμα προετοιμασίας, ενώ και η προετοιμασία ξεκίνησε πολύ νωρίς. Όλα αυτά έχουν συμβάλει ώστε η ΑΕΛ να μήν είναι 100 τοις 100 έτοιμη αυτή την στιγμή. Όμως, σιγά σιγά η ομάδα βελτιώνεται και εγώ βλέπω ότι θα είμαστε έτοιμοι και βαθμολογικά να διεκδικήσουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».