Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με την επιστροφή των διεθνών Μυτίδη και Δημήτριου συνεχίστηκε η προετοιμασία της ΑΕΚ για τον αγώνα με την Αγία Νάπα το Σάββατο στο ΓΣΖ, όπου στόχος θα είναι η επιστροφή στις νίκες και η παραμονή στην κορυφή.

Αγωνιστικά ο Πάλιτς που νιώθει καλύτερα αύριο θα μπει σε κανονικό πρόγραμμα προπονήσεων, ενώ σήμερα ανέβασαν ρυθμό οι Γκαβιλόνδο και Μουρίγιο και εκφράζεται η αισιοδοξία ότι θα βρίσκονται στην διάθεση του Ράν Μπεν Σιμόν. Η εκτελεστική επιτροπής της ΑΕΚ αποφάσισε να μειώσει τις τιμές των εισιτήριων. 15 ευρώ το κανονικό και 10 ευρώ το μαθητικό.