Στην κάμερα του Απόλλωνα μίλησε ο χρυσός σκόρερ της ομάδας στην Κρήτη Ατίλα Σάλαϊ.
Δήλωσε τα ακόλουθα ο νεαρός Ούγγρος:
Είμαι πολύ χαρούμενος για την σημερινή μας νίκη. Είμαι επίσης χαρούμενος για το γκολ μου. Αφιερώνουμε αυτή την νίκη στον κόσμο και στον Ζόελ Μολ. Ζοέλ σου εύχομαι καλή ανάρρωση και σε περιμένουμε στο γήπεδο.