Η Ντιναμό Κιέβου ήταν πιο αποτελεσματική από την Άλκμααρ κατά τη διάρκεια του ευρωπαϊκού αγώνα. Οι φιλοξενούμενοι είχαν το πλεονέκτημα των αρκετών απουσιών των γηπεδούχων.
Η ομάδα του Μιρτσέα Λουτσέσκου παρατάχθηκε χωρίς τους Τίμτσουκ, Πόποφ και Μπούρντα. Σε αντίθεση με τον Σλοτ που είχε όλους τους ποδοσφαιριστές, του στη διάθεση του για το παιχνίδι του Τσάμπιονς Λίγκ. Μπορεί η Αλκμάαρ να είχε την κατοχή της μπάλας στο μεγαλύτερο μέρος του ματς. Ωστόσο εκτός από το παιχνίδι κατοχής οι φιλοξενούμενοι δεν κατάφεραν να κερδίσουν την εμπειρία των γηπεδούχων.
https://hofoot.koravidup.com/embed00/O51QjRM0Drzye
Το πρώτο γκολ της αναμέτρησης πέτυχε η ομάδα του Μιρτσέα Λουτσέσκου με τον Ζερσόν Ροντρίγκες στο 49ο λεπτό, ο οποίος έβαλε μπροστά την Ντιναμό Κιέβου. Στη συνέχεια ο Μικόλα Σοπαρένκο έκανε το 2-0 στο 86' και κλείδωσε τη νίκη για τους γηπεδούχους, αλλά και τη θέση τους στην επόμενη φάση της μεγάλης διασυλλογικής διοργάνωσης. Οι Ουκρανοί περιμένουν το αποτέλεσμα από τον αγώνα των Γάνδη-Ραπίντ Βιέννης, προκειμένου να μάθουν τον επόμενο τους αντίπαλο.
Διαφορά ουσίας και ποιότητας!
Με γκολ των Ντορς (30') και Γιάρεμτσουκ (59' πεν.) η Γάνδη νίκησε την Ραπίντ Βιέννης και προκρίθηκε στα πλέϊ-οφ του Τσάμπιονς Λιγκ. Στο βασικό σχήμα των Αυστριακών βρέθηκε ο Ταξιάρχης Φούντας
Δημοσίευση: 15/09/2020 - 23:32
Η Γάνδη παρότι δεν ξεκίνησε καλά τη φετινή σεζόν, με τέσσερις ήττες και μόλις μια νίκη σε πέντε ματς του Βελγικού πρωταθλήματος, εδώ που χρειάστηκε να σοβαρευτεί και να διεκδικήσει το «φιλέτο» τα κατάφερε!
Η νίκη επί της Ραπίντ Βιέννης με το γκολ του Ντορς στο 30ο λεπτό και το εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Ουκρανού Γιάρεμτσουκ στο 59’ στέλνει τους Βέλγους απέναντι στην Ντιναμό Κιέβου, στα πλέϊ-οφ της διοργάνωσης.
H Αυστριακή ομάδα μείωσε στο 93ο λεπτό με τον Ντεμίρ ενώ στο βασικό της σχήμα ήταν κι ο «δικός μας» Ταξιάρχης Φούντας!Δεν μπόρεσε όμως να δείξει πως θα μπορούσε να ξεπεράσει αυτό το εμπόδιο.