Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι δηλώσεις των δύο προπονητών απο τον αγώνα ανάμεσα σε Εθνικό και Ερμή, μετά την νίκη της ομάδας της Αραδίππου με 0-2..

Νίκος Ανδρονίκου: 

''Ήταν ένα αμφίρροπο αγώνα σε όλη τη διάρκεια. Ο Εθνικός ήταν καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο. Δεν είχαμε κατοχή στο κέντρο και δώσαμε ευκαιρία να βγει μπροστά. Είχαμε δύο ευκαιρίες για να προηγηθούμε. Αλλάξαμε πράγματα στο δεύτερο ημίχρονο, κλέψαμε μπάλες, πετύχαμε δύο γκολ και θα μπορούσαμε και για τρίτο. Ο Εθνικός είχε το χαμένο πέναλτι. Σε μια εβδομάδα έγιναν πάρα πολλά, έφυγαν ποδοσφαιριστές και τρέχαμε για μεταγραφές. Μας έβαλε στο παιχνίδι το πάθος και η δύναμη. Ετοιμάζουμε μια νέα ομάδα. Έχουμε ξανά αγώνα την Παρασκευή και αυτό είναι πολύ δύσκολο, όμως δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Θα ολοκληρώσουμε τουλάχιστον ακόμα δύο μεταγραφές. Θεωρώ ότι ο Ερμής θα έχει καλή πορεία στη συνέχεια''.

Ντιν Κλάφουριτς:

"Αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Όποιος δεν εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες του, θα δεχτείς γκολ. Ελέγξαμε το παιχνίδι ειδικά στο πρώτο μέρος. Και στο δεύτερο μέρος είχαμε τις ευκαιρίες μας. Από αντεπιθέσεις δεχτήκαμε γκολ. Αν βάζαμε το πέναλτι θα μπορούσαμε για την ισοπαλία. Ήταν δύσκολο να επανέλθουμε μετά από αυτό. Το χαμένο μας πέναλτι έδωσε δύναμη στον Ερμή. Είμαι όμως περήφανος για τους ποδοσφαιριστές μου. Χρησιμοποιήσαμε έξι νεαρούς Κύπριους. Είχαμε τέσσερις παίκτες στις Εθνικές. Αυτό είναι καλό για την ομάδα μας, είναι πολιτική του Εθνικού. Δεν τα παρατάμε ποτέ. Αυτό είναι το μότο μας. Θα συνεχίσουμε. Πιστεύω στους παίκτες μου. Φτιάξαμε ευκαιρίες, έχουμε τον δικό μας τρόπο παιχνιδιού και συνεχίζουμε"