Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η primetel παρουσιάζει την εκπομπή, «TOTAL GREEN», που θα ασχολείται αποκλείστηκα με θέματα της Ομόνοιας.

Στην πρεμιέρα της εκπομπής καλεσμένος είναι ο πρόεδρος της εταιρείας, Σταύρος Παπασταύρου.

Δείτε τις τοποθετήσεις του:

Για το παιχνίδι με την Ανόρθωση: «Είδα και τα πέντε ημίχρονα. Αυτό το παιχνίδι ξεκίνησε Μάη-Ιούνη. Είχε ιστορία λόγω του τερματισμού του πρωταθλήματος και πολλά νεύρα, που φάνηκαν και εντός και εκτός γηπέδου. Έγιναν αρκετά συμβάντα που δεν μας ευχαρίστησαν. Αυτά που έγιναν στο ημίχρονο και στο τέλος ήταν ρεζιλίκια. Μιλάω για τον τρόπο που συμπεριφέρθηκε ο κ. Χαμπουλλάς. Ο κ. Πουλλαΐδης είναι πολύ σοβαρός άνθρωπος και πρέπει να σκεφτεί αν θέλει ο κ. Χαμπουλλάς τον εκπροσωπεί τον ίδιο προσωπικά και την Ανόρθωση»

«Δεν θέλω να σχολιάζω, αλλά ο κύριος Κετσπάγια μίλησε για άλλα πράγματα. Είπε ότι μας έδωσαν κάτι που δεν μας άξιζε. Είναι σίγουρος ότι αυτό που μας έδωσαν ήθελαν να το δώσουν της Ομόνοιας ή ότι δεν τηρούσε τους κανονισμούς; Όταν είχαμε τις συζητήσεις, η θέση μας ήταν αν θέλετε συνεχίζουμε με κάποιους όρους, αν θέλετε σταματάμε, ή αν θέλετε ξεκινούμε ξανά τον Αύγουστο να τελειώσουμε το πρωτάθλημα. Όποιος παράγοντας ή προπονητής κερδίσει ανύπαρκτο πέναλτι, καλά είναι να σιωπά και να πηγαίνει παρακάτω. Και αυτός και ο κύριος Χαμπουλλάς, που είπε βρισιές για όλο τον κόσμο της Ομόνοιας».

Για τη διαιτησία: -Επηρεάστηκε ο διαιτητής από την ένταση του αγώνα. Δεν ήταν έτοιμος. Δεν φταίει ο διαιτητής

-Όποιος παράγοντας ή προπονητής κερδίσει ανύπαρκτο πέναλτι, καλά είναι να σιωπά και να πηγαίνει παρακάτω. Και αυτός και ο κύριος Χαμπουλλάς, που είπε βρισιές για όλο τον κόσμο της Ομόνοιας

Θα είναι μεγάλος και δύσκολος ο αγώνας με τον Ερυθρό Αστέρας, ελπίζουμε να νικήσουμε

Για τον Ακιντόλα: Σχεδόν εγκαταλείψαμε την προσπάθεια. Είναι εξωπραγματικές οι απαιτήσεις της Μίντιλαντ

Για τον Ουζόχο: Δυστυχώς διαλέξαμε να εμπιστευτούμε έναν άνθρωπο που δεν έπρεπε να εμπιστευτούμε και αυτό είναι ένα λάθος μας και πρέπει να το παραδεχτούμε. Για 2 μήνες αυτός ο άνθρωπος, ο κύριος Καραβίδας μας κορόιδευε… Μετά από 2 μήνες μας είπε ότι πρέπει να πληρώσουμε 200 χιλιάδες καθαρά και 200 χιλιάδες μαύρα. Εμείς του είπαμε δεν έχουμε μαύρα λεφτά. Μετά από 2 μέρες ανακοινώθηκε από το ΑΠΟΕΛ. Φυσικά αυτό ήταν απόδειξη ότι είχε συμφωνήσει με το ΑΠΟΕΛ και ήρθε να μας παίξει τον έξυπνο. Πρέπει τελικά η ΚΟΠ να αποφασίσει ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος. Είναι πρόεδρος ομάδας; Ατζέντης; Ή δουλειά του να ξεπλένει χρήμα;