Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Το US Open τελείωσε άδοξα για τον Νόβακ Τζόκοβιτς. 

Ο Σέρβος (Νο1 στον κόσμο) στον αγώνα με τον Καρένιο Μπούστα "δέχθηκε" μπρέικ με το οποίο ο Ισπανός έφτασε στο 6-5 και πάνω στα νεύρα του χτύπησε με το μπαλάκι την επόπτρια γραμμών. Ετσι αποβλήθηκε από τον αγώνα και από το US Open στον 4ο γύρο!

O Νόβακ Τζόκοβιτς μετρούσε 26 συνεχόμενες νίκες στο 2020. Σταμάτησε με άδοξο τρόπο αφού ο Ισπανός είναι αυτός που παίρνει τη νίκη μετά από το ατόπημα του Σέρβου. 

Ο κανονισμός είναι αυστηρός σε αυτή την περίπτωση και ακόμη και το Νο1 του κόσμου δεν μπορεί να ξεφύγει. 

Ο Σέρβος έκανε λάθος και το πλήρωσε! Ήταν το μεγάλο φαβορί μετά και από την απουσία του Ναδάλ και του Φέντερερ για να κατακτήσει το 18ο Grand Slam στη Νέα Υόρκη αλλά έβγαλε μόνος του τα μάτια του! 

O Νόβακ Τζόκοβιτς είναι ο τρίτος παίκτης στην ιστορία που αποβάλλεται από Grand Slam, μετά τον ΜακΕνρο (Australian Open 1990) και τον Κούμπεκ (Roland Garros 2000).

Με γραπτή του δήλωση αναφέρει

«Αυτή η κατάσταση με στεναχώρησε πολύ και με άδειασε συναισθηματικά. Ρώτησα για την επόπτρια και το τουρνουά με επιβεβαίωσε ότι ευτυχώς είναι εντάξει. Λυπάμαι πολύ που της προκάλεσα τέτοιο στρες. Δεν έγινε επίτηδες. Έγινε τόσο ακούσια. Τόσο λάθος. Δεν αποκαλύπτω το όνομά της επειδή σέβομαι την ιδιωτικότητά της.

Όσον αφορά την αποβολή, πρέπει να δουλέψω στη διαχείριση της απογοήτευσής μου και να το πάρω αυτό σαν ένα μάθημα, για να εξελιχθώ ως παίκτης και ως άνθρωπος. Απολογούμαι από το US Open και σε όσους σχετίζονται με τη διοργάνωση για τη συμπεριφορά μου. Είμαι ευγνώμων στην ομάδα μου και στην οικογένειά μου, που είναι βράχοι υποστήριξης, αλλά και στους fans μου, που είναι πάντα εκεί για μένα. Σας ευχαριστώ και σας ζητώ συγγνώμη».