Το ΑΠΟΕΛ έχει αποστείλει επιστολή στην ΚΟΠ σχετικά με την παρουσία του κόσμου στα γήπεδα.
Αναλυτικά:
"Ο ΑΠΟΕΛ έχει αποστείλει επιστολή στην ΚΟΠ ζητώντας εφαρμογή της «Φάσης 3» για αύξηση του ποσοστού φιλάθλων από 33% σε 50%. Ταυτόχρονα ζητεί όπως αρθεί το μέτρο μη μετακίνησης φιλάθλων εκτός έδρας από όλους τους αγώνες".