Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οπως επιβεβαίωσε η Παρί Σεν Ζερμέν, ο Βραζιλιάνος σταρ, Νεϊμάρ, διαγνώστηκε με κορωνοϊό, όπως και οι συμπαίκτες του, Ντι Μαρία και Παρέδες.

Ο 28χρονος έγινε ο τρίτος παίκτες της PSG που βρίσκεται θετικός στον Covid-19 μετά τους Αργεντινούς, Ανχελ Ντι Μαρία και Λεάντρο Παρέδες. Οι τρεις ήταν μαζί για διακοπές στην Ιμπιζα λίγο μετά την παρουσία τους στον τελικό του Champions League και πλέον έχουν τεθεί σε καραντίνα όπως ορίζουν τα υγειονομικά πρωτόκολα.