Με ανακοίνωση του Ερμής Αραδίππου ενημερώνει ότι ο Νίκος Ανδρονίκου θα είναι ο νέος προπονητής της ομάδας.
Αναλυτικά η ενημέρωση:
Ο Προεδρος και το Δ.Σ. της Ομαδας μας ανακοινωνουν την προσληψη του Εμπειρου Κυπριου Προπονητη κ.Νικου Ανδρονικου (19.11.1961).
Ο κ.Ανδρονικου Νικος πριν ερθει στον Ερμη ηταν για 3 χρονια Προπονητης στην Εθνικη Ελπιδων της Κυπρου ( U21) .
Καλωσοριζουμε τον κυριο Ανδρονικου στην Οικογενεια του Ερμη και του ευχομαστε Καλη Επιτυχια !!