Με ανακοίνωση του ο Ερμής Αραδίππου ενημερώνει για την λύση της συνεργασίας του με τον μέχρι πρότινος προπονητή της ομάδα, κ.Νικό Παναγιώτου. Αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτή θα είναι η τέταρτη φορά που χωρίζουν η δρόμοι των φτεροπόδαρων με τον Κύπριο προπονητή.
Αναλυτικά η ενημέρωση:
Ο Προεδρος και το Δ.Σ. του Ερμη Αραδιππου μετα απο πολυωρη Συνεδριαση αποφασισε τα εξης:
Λυθηκε η Συνεργασια με τον Προπονητη κ.Νικο Παναγιωτου,τον Βοηθο Προπονητη κ.Αιμιλιο Τεκκη,τον Προπονητη Τερματοφυλακων κ.Μιχαλη Μιχαηλ και τον Τεχνικο Διευθυντη κ.Σαββα Σαββα.
Τους ευχαριστουμε για την εως τωρα προσφορα τους στην Ομαδα μας και τους ευχομαστε Καλη Συνεχεια σε οτι και αν κανουν.
Λίγη ώρα μετά την πρώτη ανακοίνωση η ομάδα της Αραδίππου εξέδωσε και δεύτερη, τονίζοντας ότι:
Φιλοι και φιλες της Ομαδας μας ηταν αποψε ενα πολυ δυσκολο βραδυ για ολους μας με μεγαλη στενοχωρια.
Στενοχωρια για την βαρια ηττα της ομαδας μας,στενοχωρια γιατι λογω των περιστασεων επρεπε να γινουν αλλαγες και λυσεις συνεργασιων και ιδιως με καποιους ανθρωπους που ηταν και θα ειναι φιλοι μας οπως και φιλοι της Ομαδας!!
Ομως το ποδοσφαιρο...οπως και η ζωη προχωραει...,οι φιλοι και οι φιλες της Ομαδας μας να μην ανησυχουν...
Ηδη εχουν γινει οι πρωτες κινησεις για την αναδιοργανωση και για την στελεχωση του αγωνιστικου τμηματος τοσο για την θεση του νεου Team Manager οπως και για τον Νεο Προπονητη με τον Βοηθο του.
Εντος 48 ωρων θα υπαρξουν οι σχετικες ανακοινωσεις.
Την προσωρινη ευθυνη των προπονησεων μεχρι την ελευση του Νεου Προπονητη την αναλαμβανει απο αυριο ο κυριος Χριστακης Μακρομαλλης ( Προπονητης της Κ19).
Επισης η ομαδα μας θα εκμεταλευτει την διακοπη των 15 ημερων και θα κανει τις απαραιτητες κινησεις και στο μεταγραφικο κομματι .
Απο αυριο το πρωι μας περιμενει ολους γυρω απο τον Ερμη σκληρη δουλεια και χωρις χρονοτριβη !!
ΜΟΝΟ ΕΡΜΗΣ!!
ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ!!!