Η αποστολή της Ομόνοιας αναχώρησε στις 10:25 για Αρμενία, όπου την ερχόμενη Τετάρτη θα αντιμετωπίσει την Αραράτ Αρμενίας, στο πλαίσιο του πρώτου προκριματικού γύρου του Τσάμπιονς Λιγκ.
Δείτε επίσης: ΑΥΤΗ είναι η αποστολή με τους 22 ποδοσφαιριστές και το πρόγραμμα της Ομόνοιας στην Αρμενία!
Στα αξιοσημείωτα της σημερινής αποχώρησης ήταν η επιλογή για την επιβίβαση στο αεροπλάνο από το παλιό αεροδρόμιο. Αυτή η επιλογή έγινε καθαρά για προληπτικούς λόγους, μιας και οι πράσινοι δεν θέλουν να έρθουν σε επαφή με αρκετό κόσμο, εξαιτίας της πανδημίας.
Δείτε το φωτορεπορτάζ: